Persoanele de fata se exclud.

Am citit mai deunazi niste comentarii pe forumul www.danemarca.dk. Interesante schimburi de replici si destul de meschine. Se cearta unii romani pentru ….nimic. Nationalismul x contra nationalismul y. Ca la fotbal. Doar ca nu e meci e doar galerie. Acele faimoase galerii de „hooligans”. Orientare sexuala, orientare in spatiu, in plan, combinate de x luate cite y, matematica si fizica toate la un loc nu poti intelege ce dracu se-ntimpla cu romanii. A luat foc Troia. Sariti oameni buni, sariti.

Nu inteleg de ce de fiecare data nu putem fi echilibrati. De cite ori am adus o critica romanilor sau Romaniei, m-am trezit asaltat de o gramada de romanasi care mai de care mai interesanti sa-mi spuna cit de mizerabil sint si cit de jigodie nerecunoscatoare fata de patria mama sint eu. Eu d-nul …escu, eu care cu nuca mea de inteligenta si de unul singur am incercat sa fac de fiecare data ceva pt patria mama dar si pentru mine. In situatia asta nu se foloseste zicala romaneasca ca „NU E MAMA CINE TE NASTE CI E MAMA CINE TE CRESTE” Dar se pare ca zicala asta nu se potriveste ca nu le convine. Eu ,un frustrat nenorocit care ii apar pe danezi de injuriile aduse de romani. Ai dracu danezi, ai dracu romani. Majoritatea ii fac rasisti.  Am scris ca nu sint rasisti si am explicat de ce. Sint xenofobi. PUNCT. Si e adevarat. Dar in ce tara din Europa mai poti vorbi engleza la autoritati ? ( cu exceptia tarilor scandinave) Ai dracu sint ma. Dar cum sintem noi ca romani. Numai lapte si miere. Primitori , ospitalieri, echilibrati. Sintem piinea lui D-zeu. Poporul ales, locul binecuvintat de al de sus, Zamolxe si Kogaionul, Sf. Andrei si Isus au trecut pe acolo, argonautii in cautarea oii, ce dracu. Istorie, religie, mituri toate au fost acolo sau au plecat de acolo. Oare ? Pe cine sa mai credem. Spaniolii nu au miturile si istoria lor, ce ziceti de nordici, sau turci, sau chinezi. Sau poate de fapt Atlantida s-a aflat in Marea Neagra chiar acolo linga Constanta de unde vin. Ba nu. La Vama veche. Nu la bulgari. Da la bulgari. Pai era tot a dacilor acum 2000 de ani asta inseamna ca-i a noastra. Au venit bulgarii si ne-au luat-o. Si e adevarat . SI CE ?

Nationalismul romanesc crescut si ascuns bine in fiecare dintre noi mai mult sau mai putin activ este, iar la anumite persoane mai slabe de inger preiau controlul. La altii e ceva care sa spuna , vina nu e a mea e a lor, a altora, a lui x.

Revin la danezi. Se spune de catre romani ca danezii sint rasisti. Asta inseamna ca nu sint aceeasi rasa cu noi. Asta inseamna ca noi nu sintem caucazieni, dar nu sintem nici negrii, nici galbeni, nici rosii. Deci conform logicii matematice daca nu sintem nici una din rasele astea sintem BABUINI. Animale de companie. Daca nu sintem animale de companie trebuie sa fim o rasa de oameni. Daca nu e nici o rasa de oameni pentru noi trebuie sa o inventam . Dar cum nu sintem in stare sa facem nimic bine trebuie sa-i lasam pe altii sa gaseasca rasa in care sa ne includa pe noi. Noi , romanii sintem facuti rasisti de tigani. Noi ii facem pe tigani rasisti. Cele doua nationalitati nu apartin atunci nici unei rase . Deci daca tot sintem putori sa ne autodenumim rasa, sa-i lasam pe altii s-o denumeasca, ceea ce au si facut. Rasa Romå. Nu e vina lor. 1-0

Deci este fara o directie precisa e doar o teorie logica care bineinteles poate fi combatuta cu argumente sau poate reparata pe ici pe colo.

Eu nu ii consider pe danezi rasisti, ca eu sint caucazian ca si ei. II consider xenofobi iar aceasta xenofobie a facut ca ei sa isi poata proteja mult mai bine decit Italia sau Spania identitatea, o identitate pe care noi nu stim s-o exportam.  In schimb exportam ceea ce stiti voi cu totii si pe care ii vedeti poate in oras pe

strada cerind  o koroana doua ca ii pling copilasii acasa, si nevasta are cancer, si….. restul le stiti.

Vreau sa mentionez ca persoanele de fata se exclud. Daca totusi va simtiti lezati in amorul propriu , includeti-va singuri si nu dati vina pe mine. Oricum cum am trait fara voi atita timp , pot trai si de acum incolo. Cocorii stiti cum zboara ? Fil, Fil, Fil,Fil, Fil, Fil.
4 răspunsuri la „Persoanele de fata se exclud.

  1. domnu tony, hai la o bere :-))

    io zic ca e bine ca se cearta lumea si ne mai enervam si pe romani. Mai uitam de daneji 🙂

  2. Sa de-a dracun ele de natii, dar cu berea cu cea mai mare placere dar sint in Romania in Noiembrie pentru un schimb de experienta. Ma duc sa ma autoflagelez din nou 🙂

  3. Si pe mine sare lumea cand scriu pe danemarca.dk. Mai incerc sa le fac fata, dar la un moment dat deja nu se mai poate. Vin cu niste argumente de doi lei, ba chiar jignesc. Atunci pur si simplu nu mai merita efortul de a le explica. Multi nationalisti pe danemarca.dk, nici nu stiu ce cauta acolo.

  4. Ignorai sau atacai. Oricum nu poti sa-i schimbi asa ca le urez ce imi ureaza si ei mie 🙂

Lasă un răspuns

