eu si cu mine

Am sa plec in Romania. De abia astept. Nu ca plec in Romania ci ca plec in vacanta. Oare va fi vacanta? Sper. Ce speri? Sa fie vacanta. Cind ai avut ultima vacanta?…ååååå. Pai ai sa te duci sa te relaxezi. Da cred si eu. Ma duc sa vad care mai e treaba pe acasa. Tot asa e? Da cred ca da. Ar fi bine sa se fi schimbat, ca vezi tu si lumea sa mai emancipat. E ,pfff. Cine ? Lumea ? Da . Oare cum o sa fie? Ca in Vestul salbatic. Adica. Ce nu sti? Ai uitat. Da , sau poate vreau sa uit. Hahaha. Nu poti sa uiti. De ce ? Ca il ai in singe. Pai am sa-l schimb. Ma duc la spital….si. Si ce? Cine crezi ca o sa-ti schimbe singele, ca oi fi tu din Romanika dar nu esti ruda cu Dracula. Da. Asa e. Si atunci ce sa fac? Nimic . Taci singhite. Ca pe Istedgade dupa colt. Hai ma nu fi acum asa negativ. Nu sint doar te pun in garda sa nu-ti faci iluzii. Pai nu vreau sa-mi fac oricum. Eu ma duc doar sa-mi vad familia si sa-mi iau puiul de acolo, mai departe ce sa spun. Nu stiu am sa vad la fata locului. Sper sa fie bine.Si eu sper dar ai grija ca mitul mioritic existra. Sa nu ai parte de transhumanta ca vine iarna si sa ramii pe acolo. De ce ma ? Transhumanta. Hai ma lasa, nu mai face tu pe desteptul ca nu-i dracul chiar atit de negru. Oricum nu vreau sa-ti mai spun nimic. Am sa te tin la curent cu ce se intimpla. Daca e sa dau peste ciobanii din Miorita o sa te anunt. E pe dracu, ai sa mai anunti tu ca nu ai sa ai timp. Ce ala a avut timp. A vorbit cu oaia . Da si eu am sa vorbesc cu tine. Ai inceput sa bati cimpii. Lasa asta. Ce ai facut aseara? Nimic. Si…? M-am culcat.

Lasă un răspuns

