Denaturarea realitatii

Multa lume m-a intrebat ce am cu autoritatile romane si cu romanii. Nu am nimic. Sint roman dar nu ma bat cu pumnul in piept deoarece am avansat de mult de la stadiul de gorila. Nu sint nici Tarzan si nici macar Jane. Nu am nimic cu nimeni si nici nu am nimic de impartit cu nimeni. Doar cite o bere sau o tigare la posta din cind in cind. Realitatea mea nu e a voastra scrie pe site. E simplu.

De ce sint negativ: pai de ce as fi pozitiv. Sa sper ca ceva se va schimba voi ramane cu speranta. EI neoamenii sau antioamenii ( autoritatile ) zugravesc o iluzie si insaminteaza speranta ca undeva, cindva , dupa ce mor eu( ca parca ma mai intereseaza) va fi mai bine. Asa ca acum trebuie sa tac si sa inghit. Prostii.

Daca e ceva de schimbat , partile negative trebuie schimbate si nu cele pozitive. Dar cum poti schimba partile negative daca nu le sti si daca si mai rau nu vrei sa le vezi. Ce sa mai spun de cei care de multe ori se simt amenintati atunci cind vad partile negative. De exemplu: ca sa poti distruge un fapt, o realitate trebuie sa faci in asa fel sa discreditezi anumite parti din teorie . Asta nu schimba nu nimic teoria in ansamblu dar  e chestia aia cu nu poti vedea padurea din cauza copacilor.

Partile pozitive: nici macar nu trebuie atinse sau mentionate din cauza ca nu trebuiesc schimbate. Sint bune asa cum sint ele si de ce sa ne mai ostenim sa le mentionam daca nu ele trebuie sa fie schimbate. E normal sa fie puse pe tapet dar nu sa te bati cu ele in piept fiindca risti sa ti se opreasca inima.

„sa nu crezi niciodata ca esti mai bun decat noi”

Cred ca vorba asta poate fi adaptata si la romani. Sintem obisnuiti de mici cu intoxicarea si manipularea. Sintem cei mai tari in orice. De la scoala sintem invatati asa .

Norocul si destinul pe care l-am avut eu a fost ceva de „Toate mi se-ntimpla numai mie” cu Bud Spencer. Nimic nu mia venit usor si totul a venit cu munca multa si cu multa rabdare. Nu sint negativ din fire dar sint realist si nu doresc sa ma resemnez. Aceste situatii m-au facut sa fiu acid si critic.

Fiecare are o poveste, o fiosofie a lui, altii in schimb preiau manipularile si iluziile ca o realitate.

Ma uit la parintii mei si vad dispretul autoritatilor pentru ei. II vad pe pensionarii din DK ca se duc la cluburile lor, ca sint respectati de autoritati , nu mult dar un pic mai mult decit ai mei parinti. Ma duc acasa si vad injustitia ridicata la rang de justitie. E trist , dar adevarat. Eu am avut norocul sa scap de acolo si sa mi se schimbe mentalitatea din cauza drumului parcurs. Altora nu. Nu ma intereseaza, muntii din Romania, nu ma intereseaza, arhitectura sau preturile la masini, ma doare cind imi vad parintii batjocoriti si jecmaniti de doctori, de primarie, de banca de toti. Pina chiar si de anumiti vecini care se afla pe o alta scara sociala. Nici aici poate nu e perfect , dar ai de unde. Chestia asta cu parintii e valabila pentru toti ceilalti 18 milioane de oameni simpli. Toti au parinti si toti sint tratati la fel, problema e ca multora le e frica sa spuna si sa critice sistemul. Altii ii critica pe cei care le critica sistemul deoarece se simt raniti in orgoiul national cu care au fost crescuti si indoctrinati.

Lipitorile, jigodiile, vampirii, mincinosii, toate aceste personaje creaza spatiul sistemului romanesc formind piramida de deasupra conului de piramida in care noi , prostimea ne aflam. Javre fara scrupule, niste animale carora ar trebui sa te adresezi ca atare. Aceste personaje din piramida le vede-ti atunci cind mergeti la ambasada, la doctor in romania, la politie , sa-ti schimbi un document sau sa-ti rezolvi o problema. Acestea sint realitati pe care unii nu vor sa le vada ci vor sa vada doar frumusetea florilor in fumul de hasis sau in aburii alcolului. Diferenta dintre unul aflat sub influenta celor doua sau a celor care vor sa vada doar cele pozitive nu exista.

Din pacate parintii mei, ai tai se sting si mor si nu putem schimba nimic. Dar ne putem schimba mentalitatea si sa incercam sa fim mai buni cu oamenii si totusi critici si acizi cu asa-zisii reprezentanti pe care ii avem. Poate se vor destepta sau poate vor veni altii mai competenti. De mizerii umane nu ducem lipsa , nu cred ca e bine sa mai facem si noi dar aceia care stati in turnul de fildes va spun ca fildesul e scump. Sa nu va fie de mirare cind intreg turnul va fi furat si veti trebui sa calcati din nou cu picioarele pe pamint. Nu sinteti oameni si nu sinteti umani. Umanitatea voastra consta doar in a rastigni pe cei care va critica si de a va arata rautatea fata de cei care au nerusinarea sa va critice nerealizarile. Oameni fara constiinta si fara scrupule. Fara caracter si coloana vericala. Lasi si ipocriti. Stiti voi care sinteti. PACAT .

Imi e mila de voi si in acelasi timp mi-e scirba

Antonio

Un răspuns la „Denaturarea realitatii

Lasă un răspuns

