Cu romanii la o bere…doua…trei

2o-decembrie-2008 , ora 18.00

Deci, dupa multe strofocåcåri, si dupa multe idei , am rezervat masa la restaurantul de mai sus.

Mincare greceasca, bere , vin grecesc, ceva care sper sa fie ok. Daca vreti sa veniti , bine, daca nu, va urez Craciun fericit si un An Nou bun… Intalnirea va fi sambata pe data de 20/12/2008, la ora 19.30 -20.00. Eu am sa fiu acolo…sper…La multi ani si sa fiti iubiti, sa vi se implineasca dorintele iar Mosul sa va aduca ceea ce va doriti. Daca o sa fie prea sarac mergem cu jalba-n bat la stapinire sa ne dea , ori sa nu ne dea . Oricum nu o sa ne dea dar pina cind o sa ne dea va urez…Have a nice LIFE !santa


Adresa H.C. Ørstedvej 70, 1879 Frederiksberg C.

Promit ca nu am sa ii mai blagoslovesc pe romani pina dupa Craciun . Am sa ma fac baiat cuminte ca sa nu va suparati pe mine. :-). Am sa ma iau de unguri…

Lasă un răspuns

