Update la ambasada

120px-siglamaeMa uitam si eu pe blog si imi citeam anumite posturi  care sint accesate si am observat ca au fost cam multe accesari al paginii cu Ambasada Romaniei, si am intrat si eu pe linkul din josul paginii catre ambasada si am vazut ca au sters chestia aia cu programare. Nu stiu daca doar de pe site sau si in realitate. Nu vreau sa vad. Sper ca nu v-a mai fi nevoie sa merg la stapinire cu jalba-n bat. Oricum nu stiu daca din cauza articolului sau poate din cauza ca inteligenta sa dopmnul ex-Amba Paleologu s-a facut deputat la apelul bocancilor dar e o chestiune de cum se zice ” chelul isi pune mina in cap cind e vorba de chelie” dar la astia ar trebui vorba colegului meu din Cugir, o coada de lopata pe spinare sa vada pamintul de aproape 🙂

Lasă un răspuns

