Cumpararea Bisericii Ortodoxe

Am auzit de 666. Numarul diavolului. Am auzit de Antihrist, am auzit de New World Order, am auzit de pasapoartele biometrice. Scandal mare pe plaiurile mioritice. Dupa ce li s-a alocat o suma considerabila de la buget popii din Sinod au facut scandal cu privire la noul tip de pasapoarte biometrice. Au iscat un  scandal national ca sa aibe motiv sa faca pe zmeul si sa aiba pozitia ciobanasului sau Pied Piper care controleaza neinitiatii ( prostimea). S-a vorbit la televiziuni, s-a scris in presa, au fost Gica Contra. Au venit cu tot felul de ipoteze si concluzii care mai de care mai thriller dar dupa o mica „negociere” s-a acceptat. Am crezut ca intradevar apara o idee si un principiu dar m-am inselat. De ce s-a acceptat ? Pai s-a conformat ordinelor si au fost cumparati sau santajati. Cum dracu asa deodata s-au schimbat. Nu are nici o legatura cu oamenii sau controlul lor, nu are legatura cu dreptul la viata privata ci are strict legatura cu interesele bisericii. Negocierile dintre „bine si rau” 😀 😀

Nu sint deacord cu implementarea cipurilor peste tot , daca ar fi sa fie introduse ca sa se separe raul de bine ar trebui introduse celor condamnati, celor patati, acelora care sint infractori iar eu sa fiu liber sa aleg. Dar problema e la un nivel mult mai ridicat si nu vreau sa fac speculatii pe tema aceasta. Sint altii mai destepti dar chestia cu ,acum e ciuma si dupa 24 de ore e muma e de vazut si de spus. Intoarcerea Bisericii Ortodoxe la 180 de grade in nici 24 de ore spune multe. Au bagat in presa cum ca au schimbat nu stiu ce dar asa e , ca sa-i mai prostesti un pic. Daca vine unul si spune ca ti-ai vindut sufletul Diavolului sa spui ca nu era Diavolul era Ileana Cosinzeana sau Fat Frumos. Si ca tu ai cerut in mod expres si ei te-au ascultat. Naivii vor crede.

Oricum pasapoartele biometrice sint una din conditiile intrarii noastre in EU si cum am fost cobai tot timpul vom mai fii dar nu lungesc vorba dar prostrirea oamenilor de catre BOR si manipularea maselor pentru interesele lor de grup sau personale e atit de evidenta .

You take a mortal man,
And put him in control
Watch him become a god,
Watch peoples heads aroll
Aroll…

/chorus/
Just like the pied piper
Led rats through the streets
We dance like marionettes,….

3 răspunsuri la „Cumpararea Bisericii Ortodoxe

  1. Din pacate din cate vad eu faci si tu parte din populatia influentata de mass-media. Se pare ca sursa ta de informatie a fost „Am auzit de Antihrist, am auzit de New World Order, am auzit pasapoartele biometrice.”

    Din pacate ceea ce „ai auzit” nu este si ceea ce este in realitatea, cunosti doar ceea ce ei vor sa stii tu si nu si ceea ce a si fost si este in fapt.

    Dupa cum te-ai referit in articol nici tu nu vrei acel CIP dar ai vrea sa fie introduse celor condamnati, tind sa iti precizez ca nu toti cei condamnati insemana ca au facut ceva rau cum si pe vremea comunistilor erau oameni care nu au facut nimic rau si erau inchisi din motive politice. Cum tu consideri ca, cei condamnati sa poarte CIP-uri, asa ne vede si statul pe noi, ca pe nist condamnati care sa purtam CIP-uri desi suntem nevinovati si dupa cum stii au precizat ca, ei nu o sa isi puna CIP-uri, pe motiv „sa nu fie urmariti”, din acest fapt rezulta faptul ca, CIP-uri au rolul de a ne urmari pas cu pas … ca oile intr-un tarc…

    In ceea ce priveste atitudinea Bisericii noastrea Ortodoxe este mult mai slaba fata de cea a grecilor care au fost mult mi promti si mai hotarati pt a se opune introducerii CIP-urilor.

    Sa ne ajute bunul Dumnezeu ca si biserica noastra sa se opuna introduceii acestor CIP-uri cum au facut-o si grecii.

  2. Da si eu sint influentat si multi alti. Pina si tu esti influentat ca nu oi fi cel din virful piramidei 🙂 Si asa cum mass media influenteaza si biserica influenteaza.,politica si prietenii. Dar macar daca ar influenta, dar nu. E manipulare. O mica diferenta. Realitatea asa cum ai spus-o si tu nu e asta dar nici nu incerc sa spun ca asta e . Este realitatea mea. Pentru unii e alta. Ca nu stiu sigur si doar am auzit ?. Da am auzit , am citit si eu una alta dar nu dezvolt prea mult ca imi lipsesc destul de multe informatii si nu sint chiar asa de destept. Oare citi oameni crezi ca ar intelege realitatea ? Relativi putini. Le plac inca telenovelele si manelele. Ai pretentii sa inteleaga ? Eu ma indoiesc.

    Despre diferentierea infractorilor e greu. E exact sa-ti cer sa porti un razboi fara victime colaterale. Aici e treaba justitiei si a sistemului. Nu-i treaba mea. Dar e o idee. Nu e perfecta dar e mai sustinuta de logica. E mai usor sa controlezi 100000 de infractori dintre care poate 10-20% nevinovati decit 22 milioane sa-i transformi direct in cobai. Adica un popor intreg. Dar in fine fiecare situatie are + si -.

    Despre BOR si cipuri ce sa spun. Le-au acceptat si asta e un fapt. Nu o sa opreasca pe nimeni. LE-AU ACCEPTAT. Au vazut ei ca nu e 666 si au spus ca sint ok. Ce dracu mai sintem copii. Sint primii manipulatori si cei mai longevivi din istorie. Asta au facut mii de ani asta fac si asta vor face. Dar daca nu te uiti la telenovele sau stirile de la ora 17 si dupa ce ti s-au mai plimbat picioarele pe la x si y culturi cam greu cu manipularea. Sa dea D-zeu sase opuna dar al carui D-zeu. Din India, din China, sau poate cel de la papuassi sau Africa sau… poti sa-i nominalizezi pe cine vrei.

Lasă un răspuns

