Slujba de pasti

Niciodata nu am vazut slujba de pasti pe viu. Am fost la inviere dar cind eram mic , eram prea mic sa pot ajunge inauntru din cauza credinciosilor multi care erau, asa ca stateam afara la poarta deobicei. Cind m-am mai marit am inceput sa ma uit dupa fete, si era un motiv bun pentru parinti sa stam noi pustii balindu-ne pe la coltul bisericii de ouale se inroseau. Mai o bere , mai un vin , nu sfintit ca-l sfinteam noi printre citeva tite de fata mare si citeva cuvinte de duh, urari de ….bine, si alte asemenea ritualuri adolescentine. Bine acum o sa se gaseasca un babuin sa critice , dar sper ca tu sa ai fata si eu baiat si sa-i vedem de inviere.😉 Mai vorbim ulterior dupa 9 luni cuscre🙂😉 Urmind perioada maturitatii, nu ca acuma m-am maturizat prea mult, ba cu scirbiciul, ba cu plimbarile si alte lighioane , tot asa ajungeam ba tirziu, ba nu era loc, nu am reusit niciodata sa vad cum se face ritualul de paste d.p.d.v. bisericesc.

Ieri, stind precum ciinele cu botul pe labele din fata, m-am luminat si chiar mi-am pus intrebarea, mai in gluma mai in serios. Nu ar fi trebuit sa-mi pun intrebari ca nu se cade. De ce sa ma intreb? Ca sa aflu vreun raspuns incomod? DA. Deoarece sper , si cred ca inca e legal sa-mi pun intrebari🙂 Ce oare o face popa prin jurul altarului? Si atunci m-am gindit eu, ginditorul, sa fac un pustiu de bine sa ma misc catre biserica din Ordrup. Si am sa merg . Poate asa voi avea ocazia sa vad ceva ce nu am vazut. Chiar daca unii vor spune asa cum mi s-a spus de multe ori ca eu unul sint un ateu, un…., poate nu stiu, dar un lucru este cert ca Dumnezeu iti da , dar nu-ti baga in traista, ca e unul indiferent de religie, iar Drept crestini nu exista in ideea lui. Nu exista ortodoxi, catolici, musulmani, prosti si destepti nevoie mare. Exista un om, care sa nascut ca sa crape si printre ele sa mai vada ce mai e pe aici. Asa ca am sa-mi iau bocceluta si am sa ma duc sa vad acum , pentru prima oara in viata, ritualul pastelui. Nu-i spun slujba din cauza institutiei cu care ca de obicei am o problema dar doresc sa vad , sa invat ,sa inteleg cit de mic sint si neinsemnat pentru un univers atit de mare.

Sint curios daca o sa vina vreun credincios de pe la ambasada🙂🙂🙂 Dar cum de obicei ei sint cu cine da mai mult cred ca o sa spuna pas. Eu oricum ii astept la un pahar de vin de imparasanie, dupa.

NO HARD FEELINGS GUYS. IS JUST BUSSINES.

Va doresc inca un „PASTE FERICIT!”

P.S. Sper sa vina ceva lume , dar sa nu vina prea multi ca macar acum sa am posibilitatea sa vad🙂 Paharul de vin o sa-l dau oricum la toti cei care vor dori sa bea cu mine unul. ….

Sau doua.

Lasă un răspuns

