Episcopul si politica dracului

Valerian Vreme Rotary Club

Ia uite cine este linga domnul deputat? Pastorul vostru numit si nu ales. Se uita cu evlaveie si duiosie la ….prostime🙂 Ce bine e sa negociem.😉 Hmmmm. Poza de grup. Si eu pot fi fotografiat cu x si y dar domnia sa nu. Dar se pare ca e deacord asa cum a fost si Daniel Patriarhul, cel care l-a numit in FUNCTIA de Episcop ca sa poata sa isi duca planul  pina la capat.” Prostiti poporul cu televizorul” se spunea odata, Acum prostiti poporul cu „uite poapa nu e popa”, e Episcop numit si e ca pe tarlaua lui masa ,ca de , daca Patriarhul i-a dat loc sa pastoreasca, muta preotii cum i se scoala , (in biserica), pleaca de acolo si vine aici, e ca dracu. De ce nu se informeaza enoriasii despre chestiunile politice care are ca urmare ingradirea libertatilor? Hai la slujba, spovedanie dar hai sa ne mai si luminezi ca de, noi sintem in intuneric😀 . Dar oare e deacord sau nu cu pasapoartele? Sint si eu curios. Nu de alta dar la inceput au facut scandal si ulterior dupa ce le-a dat banPicture 1utul au tacut milc. Au negociat cu dracu si au bagat capul in nisip ca strutul. Ce fel de pastor e ala care nu ii lumineaza pe prosti?. Nu stiu

E ala la care va inchinati ca la sfintele moaste. Numai ca cei din vechime nu mincau atitea E-uri si conservanti ca sa ii conserve . Astia baga in ei . Ia uite ce burdihan au.😀

Rotary Club asa cum se stie e o organizatie de „binefacere” ca oricealta organizatie secreta. Ei lucreaza ca si FNI , ca si statul in favoarea banilor tai. Adica au grija sa nu le duci grija ci sa le duci dorul. Iar cind o pui de ceva gologani ti-au disparut subit.

Eu acum glumesc cind spun de Macarie Episcopul Mason ca e mare scula pe bascula. E doar o fetita de Manastire care din diferite considerente l-a pus Patriarhul, omul lui Chirovici, Episcop peste oile din Nord. A negociat bine cu Stapinii , atit de bine incit am pus-o de niste pasapoarte cu cip. Dar eu i-as baga in cur pasaportul negociat de el undeva dar nu mare mi-ar fi mirarea sa-i placa🙂

Nu e sfint asa cum nici Paelologu nu e o personalitate. Paleologu doar datorita numelui tatalui si el doar datorita Patriarhului care l-a insarcinat cu o misiune. Misiunea de a se inchina Ambasadorilor, de a se pune bine pe linga Stapini de a linge pe undeva datorita reminiscentelor monahale care l-au impins in forurile de conducere ale BOR-ului. Aceiasi Stapini cu care negocia de pasapoarte si de ce dracu mai negocia el. In definitiv e doar o marioneta ca multi altii, un om mort dar nu stie inca. Dar daca sta bine la capitolul burdihan sa aiba grija sa nu-i ramina meniul pe barba. Nu de alta dar sa nu se desconspire😀😉

 

5 responses to “Episcopul si politica dracului

  1. Dialog cu dr. Florin Matrescu, autorul cartii Holocaustul Rosu

    Despre nazism, comunism si masonerie

    Doctrina si ingineria sociala

    – Din cartea dumneavoastra rezulta clar ca de experimentul comunist tot masonii se fac vinovati si tot ei l-au distrus, pe principiul „Eu te-am facut, eu te omor!”. Este aici o anume continuitate?

    – Fara îndoiala! Asta pentru ca a intervenit altceva. Este continuitate, dar cu alte mijloace. Mai întâi afirmatia ca nu exista doctrina masonica de dreapta. Chiar lojile de Rit Scotian din care fac parte familiile regale din Europa sau Ritul Scotian din America, mult mai de dreapta decât Marele Orient.

    – Nu este tot o iluzie întretinuta? Am întâlnit masoni români care pretind ca fac parte din loja de dreapta „Bujor Sion”…

    – Nu, nu este o iluzie. Este în parte si un act de manipulare. Eu trebuie sa demonstrez alegatorului ca am ceva cu dreapta sau ca sunt opus stângii macar. Altfel, cum s-ar întâmpla ca în loji masonice de dreapta au intrat o multime de ofiteri de securitate? Prin urmare, este un joc politic.

    Experimentul comunist are legatura cu ideologia masoneriei, care este atee si internationalista. Deci nu are cum sa fie de dreapta.

    Strategia

    – De ce mondializarea este perceputa de unii observatori drept marea revansa, ultima, fata de toate natiunile lumii?

    – Fara îndoiala ca este o perceptie corecta. Asa cum masoneria a contribuit si la faurirea statului român. Dar atunci ne aflam în momentul în care se lucra la erodarea imperiilor, a regatelor si trebuiau stimulate statele nationale. Deci acceptarea statelor nationale era un pas fiindca dusmanul numarul unu al masonilor atunci erau imperiile. În acel context, România si-a dobândit independenbta nationala. Dupa ce-am terminat imperiile, am ajuns la faza în care avem în fata natiunile. Întâi monarhiile, pe care, daca nu le-am terminat, le distrugem din interior prin compromiterea familiilor regale. Printesa Diana a fost transformata, dintr-o posibila purtatoare a coroanei regale britanice, într-o femeie de proasta calitate. În familiile regale din Suedia, Danemarca, Norvegia, au patruns prin casatorii – probabil dirijate – componenti ce nu fac cinste acestor familii. Cuvântul „regalitate” nu mai trezeste respect total si supunere ca oameni dati de Dumnezeu pentru conducerea natiunii. Monarhia devine un dusman de baza, dar din ea n-a ramas mare lucru. Sa nu uitam ca seful de la London City, care este mare mason, merge înainte, iar regina Elisabeta a II-a vine dupa el. Prin urmare, regii ramasi au putere consultativa, drepturile lor s-au redus foarte mult. Regele Spaniei colaboreaza mult cu prim-ministrul, are discutii private, dar hotarârile guvernului socialist nu se luau de acord cu regele. Socialistii fac tot ce se spune de la lojile superioare.

    De aceea, si regelui Mihai, care face si el parte din Ritul Scotian, nu i s-a dat dreptul sa ramâna în România. Am convingerea ca asa a fost. Când s-au adunat un milion de oameni în fata lui, putea sa ramâna în România. Dar se hotarâse sa nu mai fie regalitate. Dupa distrugerea monarhiilor, se anihileaza natiunile. Acesta este procesul la nivel macroscopic. La scara microscopica, institutiile care ne sunt adversare si care trebuie sa dispara sunt Biserica, Armata si Familia. Aceasta erodare continua arata planul foarte clar al unei institutii ce nu are a face cu morala noastra crestina.

    Masoneria si democratia

    – Unde este salvarea, domnule doctor?

    – Trebuie o precizare. Ca sa ajungi la etapa în care te dizolvi în creuzetul globalizarii, trebuie sa fi trecut prin etapa democratiei. Democratia este asociata de români cu notiunea de bunastare. Ei nu vor doar sa-si expuna liber opiniile, fara sa scoata cineva pistolul pe masa. Democratia presupune, chiar în regulile fixate de masonerie, o realizare cât de cât a individului. De ce? Un mason care conduce un trust international – si ei le conduc în totalitate – nu-si poate permite sa aiba salariati niste incapabili. Notiunea de concentrare a puterii si de acumulare a banilor se leaga de competenta subordonatilor. Un sef de firma este foarte important – cazul Kruppului. Ultimul descendent al trustului era un homosexual si voia sa transforme Insula Capri într-un paradis al homosexualilor. Nu a trezit rezonante favorabile în familie. N-a fost dezmostenit, a primit o renta viagera, dar n-a ramas conducator. Kruppul s-a desfiintat si a devenit societate pe actiuni. Preluata de masoni, fara îndoiala. Prin urmare, democratia în lumea vestica a însemnat competenta, eficienta. Societatea a produs bani si a permis un nivel de viata. Din considerente de calcul politic, nu din considerente crestine, masonii vorbesc frecvent de liniste sociala. Ca sa le tihneasca procesul lent de cucerire a lumii, nu e nevoie de demonstratii în strada.

  2. Mai jos aveti citeva rinduri despre Paleologu – fostul ambasador al Romaniei in Danemarca – rinduri preluate de pe site-ul http://www.romania-israel.com

    Alexandru Paleologu a fost mason, insa fiul sau a declarat pentru „Lumea credintei” ca nu face parte din Masonerie. „Pe mine nu m-a tentat aceasta problema si pentru ca mi se pare ca avem destul in ortodoxie pentru a cauta alte experiente”, a spus Toader Paleologu.

  3. Moto : ” CEI CE GANDESC SINGURI POT FI MAI PERICULOSI DECAT TOATE ARMELE DIN LUME. ”

    MASONII din ROMANIA

    Deasupra francmasoneriei albastre, aceea a celor dintai grade si deasupra francmasoneriei gradelor superioare, exista o serie de societati internationale care constituie o a treia francmasonerie invinzibila, cu adevarat secreta chiar pentru cele precedente. Prin urmare, Francmasoneria, considerate in totalitate, este compusa de o suprapunere de societati si fiecare din ele este secreta pentru cele ce se afla sub dansa. In capul francmasoneriei, in varful gradelor si al asociatiilor se gaseste un grup de oameni care conduc toata aceasta colosala organizatie. Acest Consiliu Superior este condus de sefi necunoscuti, chiar dintre masoni avand gradele cele mai inalte.

    Scurt istoric al Francmasoneriei Romane :

    1945 – Supremul Consiliu si Marea Loja Nationala din Romania reintra in activitate
    iunie 1948 – La sfatul lui N.D. Cocea, Naradunghian si G.C. Grigoriu, doi cunoscuti lideri masoni hotarasc sa puna Ordinul Masonic Roman in adormire. Ministerul Agriculturii preia localurile, incepand cu cel din strada Bursei si o parte din arhive.

    1948 – 1953 – Mii de masoni sunt arestati de autoritatile comuniste, suferind ani grei de teminta. Printre acestia s-au aflat Alexandru Paleologu, Amedeo Lazarescu, Constantin Bellu. Supremul Consiliu de 33 din Romania se reorganizeaza in exil, iar Ordinul Masonic Roman condus de Marele Comandor Marcel Schapira este recunoscut pe plan mondial de 42 Puteri Masonice.

    1990 – In presa romana apar comunicate semnate „Grupul de la Paris”, reprezentand masoni din afara Ordinului. Se formeaza grupuri independente sau sub alte obediente in Italia si SUA. Marele Orient al Italiei instaleaza la Bucuresti Loja Concordia. Se constituie la Paris Marea Loja Nationala Romana, compusa din trei loji de baza : Romania-Unita, Steaua Dunarii si Solidaritatea, toate activand in exil. Mare maestru al Marii Loje Nationale din Romania in emigratie este ales Alexandru Paleologu.
    Mai 1991 – Sub obedienta Marelui Orient al Frantei se instaleaza la Bucuresti loja Humanitas.

    1992 – Lojile romane incep activitatea pe teritoriul tarii.

    In februarie 1998, deputatul Vasile Matei (PUNR) afirma ca Petre Roman si Nastase fac parte din aceeasi loja masonica. (Evenimentul Zilei – 12 feb. 1998)

    Imediat dupa revolutiile anticomuniste din tarile Europei de Est, iar uneori chiar inainte de declansarea acestora, francmasoneria a inceput sa se arate interesata de acest spatiu, pentru redesteptarea „fratilor” aflati in adormire. Iata ce publica in data de 6 ianuarie 1992 cotidianul italian „L’Unita” – ziarul Partidului Comunist Italian – sub titlul „Strategii oculte de dirijare a dezvoltarii fostelor tari comuniste” : „…A inceput o competitie pentru cucerirea Estului in care, cel putin pentru moment, se contureaza, ca principala protagonista, asa-numita masonerie (Rit Scotian Strabun Acceptat), prin traditie filoamericana si legata de unele sectoare ale CIA”. Articolul mai afirma ca reprezentanti italieni ai masoneriei „negre” americane au avut intalniri in tarile din Estul Europei printre care si Romania, ca „au impartit, fara sa faca economie, dolari” si ca „masonii au patruns in interiorul mecanismelor bisericilor ortodoxe, indeosebi pentru a impiedica o posibila apropriere dintre acestea si Biserica Catolica.” Primii reveniti in Romania au fost italienii, care, in vara anului 1990, au deschis sub obedienta Marelui Orient din Italia, loja „Concordia”. In mai 1991, in clandestinitate, Marele Orient al Frantei infiinteaza loja „Humanitas”. In toamna lui 1992, la Cluj, un membru al Marelui Orient al Ungariei pune bazele lojei „Kossuth”, loja formata numai din cetateni de nationalitate ungara. In data de 10 noiembrie 1992, doctorul ginecolog Jacques Orefice , Marele Maestru Adjunct al Marelui Orient al Frantei (gradul 33) tinea in sala de conferinte a Institutului Francez din Bucuresti o expunere de popularizare a idealurilor masonice.

    Conforma Constitutiei Romaniei, asociatiile si societatile secrete sunt interzise prin lege. Masonii sustin ca organizatia lor nu are caracter secret, ci discret, aceasta urmarind pastrarea ritualului initiatic. Totusi, pentru a preintampina acuzatiile care i-ar putea aduce in situatia de a exista in ilegalitate, unele loje masonice s-au inscris, inca de la infiintare, ca persoane juridice. Astfel, prin sentinta civila nr.54 din 17 septembrie 1993 a dosarului nr.57/PJ/93, Judecatoria Sectorului 3 a Municipiului Bucuresti a acordat personalitate juridica „marii Loje Nationale din Romania”. Dupa ce a verificat actele depuse la dosar (printre care si avizul Ministerului Afacerilor Externe!) si a constatat ca societatea are ca scop „elevarea omului si a familiei, combaterea ignorantei, sprijinul mutual in toate imprejurarile vietii, sa sustina si sa apere patrimoniul cultural”, instanta a acordat personalitate juridica Marii Loje Nationale, cu sediul in strada Theodor Sperantia nr.104, bl. S 26, ap.2, sector 3.
    Conform Legii privind siguranta nationala a Romaniei (legea nr.51/29 iulie 1991, aparuta in Monitorul Oficial nr.163 din 7 august 1991), constituite amenintari la adresa sigurantei nationale urmatoarele :
    – planurile si actiunile care vizeaza suprimarea sau stirbirea suveranitatii, unitatii, independentei sau indivizibilitatii statului roman;
    – tradarea sau ajutarea dusmanului;
    – spionajul, transmiterea secretelor de stat unei puteri sau organizatii straine sau agentilor acestora, procurarea ori detinerea de documente sau date secrete de stat, in vederea transmiterii lor unei puteri straine ori organizatii straine ori agentilor acestora sau in orice scop neautorizat de lege, precum si divulgarea secretelor de stat sau neglijenta in pastrarea acestora.
    Problema loialitatii fata de stat a francmasonilor se pune vizavi de juramantul depus de acestia fata de organizatie. Carui juramant i se da intaietate? Celui depus catre tara, sustin masonii; insa dusmanii lor spun ca pentru membrii acestei organizatii votul masonic este mai presus de orice. Teoretic, exista posibilitatea ca, in anumite cazuri, sa apara un conflict datorita dublei subordonari a masonilor care detin functii in stat. Aceasta posibilitate da de mult timp batatie de cap specialistilor in masonerie. Un politist sau orice om al legii ar putea fi obligat, conform meseriei, sa se confrunte cu un infractor, mason si el, care se identifica dupa alfabetul si semnele masonice ca fiind „frate”. Sau este posibil sa faca parte din aceeasi loja cu el. Conform principiilor masonice el este obligat sa-si ajute fratele, indiferent de conditii. Daca nu-l ajuta, el va fi renegat de ceilalti „frati”. In acelasi timp, daca o face, incalca legea. O dilema din care nu se poate iesi foarte usor.

  4. Relaţia dintre Biserică şi masonerie:o legătură neelucidată sau o tumoră inoperabilă ?

    Cum s-a strecurat masoneria în sânul creştinismului

    (Acest subiect este extrem de vast, însă lipsa de timp şi viteza cu care se desfăşoară evenimentele în lume ne silesc să scriem despre el, măcar pe scurt)

    Pe lângă ultimele evenimente din sânul Bisericii Ortodoxe Române – trecerea la cele veşnice a patriarhului Teoctist şi alegerea unui nou întâistătător – marcate de amestecul unor forţe străine în problemele ecleziastice, au ,,apărut” câteva ceremonii ,,ortodoxo-masonice” cu totul inedite. Acestea par a avea menirea să scoată în evidenţă o aşa-zisă compatibilitate între Biserică şi masonerie. Dar cum s-a ajuns aici ?

    Trăgându-şi obârşia şi puterea din credinţele păgâne, din misteriile egiptene, babiloniene, greceşti, aflate într-o combinaţie scabroasă cu cabala evreiască, masoneria este o organizaţie ocultă, ce imită întru totul Biserica lui Hristos, plăsmuind ritualuri şi ceremonii asemănătoare celor creştine, având scopul final de a deveni, într-o bună zi, instituţia legitimă a noului hristos pe pământ, antihristul. După ce, vreme de secole, s-a dezvoltat în taină, precum aluatul în covată, la începutul secolului XX, ea a reuşit să pătrundă în Biserica Ortodoxă, chiar pe scaunul arhieresc.

    Citeste mai mult la: http://www.catacombeleortodoxiei.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=457&catid=28&Itemid=38

  5. Alegerea Patriarhului – Masonerie, interese politice si
    santaj

    Pentru orice crestin pierderea Patriarhului Teoctist e o mare durere, o lipsa care nu poate fi asa usor inlocuita. Nici nu s-a “racit” insa Prea Fericitul ca lupta pentru putere a si inceput.De fapt incepuse din 1990, dar longevitatea intaistatatorului BisericiiOrtodoxe Romane strica planurile oricui.
    Unul dintre marii favoriti la jiltul patriarhal este Mitropolitul Moldovei si Bucovinei,Inalt Prea Sfintitului Daniel Ciobotea. Om de mare anvergura intelectuala, insa prea
    putin legat de monahism, lucru care i se reproseaza cu varf si indesat. Profesor timp de peste opt ani de zile la Institutul Ecumenic de la Bossey – Elvetia, ba chiar director adjunct, Mitropolitul Daniel este suspectat de unii de o relatie nu tocmai ortodoxa cu organele Securitatii Statului. Este cel putin greu de crezut ca, in cariera sa universitara, Daniel Ciobotea nu s-a intalnit cu “baietii cu ochi albastri” din moment ce din 1976 venea in tara numai ca vizitator. Unii ar baga mana in foc ca oricum devenea episcop, din moment ce, in 1988, a fost chemat de urgenta in tara, tuns calugar si peste noapte hirotonit protosinghel. Anul Revolutiei, 1989, nu l-a prins chiar “neinitiat” de ”ierarhia nevazuta” cum era numita Securitatea sau Directia de Informatii Externe, din moment ce proaspatul protosinghel era – hai ca stiti deja – responsabil cu Sectorul Relatii Externe al Bisericii Ortodoxe Romane. Mitropolitului Daniel i se mai reproseaza apartenenta la Masonerie. Nu a negat niciodata aceasta apartenenta, relatiile sale cu masonii importanti fiind de notoritate, dar nici nu a
    confirmat apartnenta sa in aceasta organizatie discreta.
    Cazul nu ar fi insa singular, din ce in ce mai multi ierarhi catolici, protestanti sau ortodocsi fiind capacitati de „Marea Fratie”.
    IPS Daniel a reusit sa-si asigure si sprijinul politic fiind prieten – ca orice roman cumsecade si echidistant – cu tot spectrul politic. L-a decorat pe Mugur Isarescu cu cea mai mare distinctie a Mitropoliei, „Crucea Moldova”, dar si pe Octav Cozmanca. La ajutat pe Adrian Nastase – in stenogramele PSD, liderul Ion Solcanu spune – „e omul nostru trebuie ajutat”, dar nu a pregetat sa “dea Cezarului ce e al Cezarului” si celorlalte partide ajunse conjuctural sau nu la putere.

    Mic indreptar despre oculta care a subjugat Romania:
    Pizma, setea de razbunare, analfabetismul, prostia si lasitatea au devenit in comunism criteriile de selectie ale noii „elite“ a tarii.

    Omul care a girat oculta: aceasta oculta a gasit in Ion Iliescu omul potrivit pentru a prelua comanda puterii izvorite din Revolutie – si intreaga oculta punind mina pe toata
    averea tarii si pe toate pirghiile puterii, avem impresia ca mai comanda si astazi din umbra. Faptul ca la 19 ani de la Revolutie nu s-a intimplat inca procesul celor care au
    inventat sinistra farsa a „teroristilor lui Ceausescu“, in urma careia au murit o mie de tineri nevinovati, va ramine o rusine pentru intreaga natiune. Idem pentru pedepsirea crimei de a fi adus de mai multe ori pe minerii din Valea Jiului, mintiti si abrutizati, ca sa terorizeze iar intreaga tara.
    Tara – chiar integrata oficial in Uniunea Europeana – nu se va insanatosi cu adevarat decit atunci cind se va fi dezbarat de intreaga aceasta generatie patata de vechea faradelege.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s