Danemarca in EU cu masina

Din data de 12 octombrie proprietarii de masini pot alege dintre numerele de inmatriculare clasice sau cele cu insemnul UE. Baietii nu s-au grabit deloc in sensul asta. Poate nu aveau bani de aruncat , dar iata ca europenizarea vine si pe aici. Romania nici nu intrase in EU si babuini isi puneau insemnele EU. Daca la nivelul statului se arbora steagul EU de ce sa nu. Dar danezii sint mai cu mot si au adoptat ultimii se pare. Poate datorita si pragmatismului.

Daca masina o ai deja inmatriculata poti la cerere sa-ti schimbi placuta de inmatriculare contra sumei de 1180dkk. Pentru noile numere cu insemnele UE se vor adauga alte litere care nu au fost folosite de cele clasice. AF,AG,AW,DB.

Un răspuns la „Danemarca in EU cu masina

  1. Interesant. Dar… not me. Nu am o parere prea buna despre UE, asa ca nu le schimb decat daca vor deveni obligatorii.

Lasă un răspuns

