I’m BACK …..in Black

Imi cer iertare ca nu m-am tinut  de cuvint, dar ma plictisesc teribil si se intimpla atittea in jurul meu incit realtatea mea revine pe internet. Nu ca vezi doamne draga tacerea e de aur ,dar multe chestii interesante, spun eu se intimpla. In ultima luna m-am autoflagelat citind ici si colo cite ceva, tot felul de porcarioare care m-au facut sa reconsider. Cred ca e loc pentru toti si inca un prost care bate cimpii nu se vede in mormanul de potlogarii din matrice. In ultima luna s-au intimplat atit de multe in Danemarca de ti-e mai mare dragul. Politic, social, uman toate ciudateniile. Asa ca am revenit , plin de energie si cu un mai bogat vocabular trivial indreptat cu precadere catre cei care ne fac deapururi viata  usoara ca piatra de moara.

Iar am sa dau apa la moara unor babuini sa ma comenteze. Sper sa nu mai fac greseli de data asta iar daca voi face , sa nu va fie cu banat ca nu dau turcii. Si oricum nu cred ca eu sint cauza frustrarilor voastre sau a problemelor voastre.  Mi-am dat seama ca imbatrinim si vorba ai , sper-ma-ta, dar speri degeaba. Asa ca cum nu am rabdare sa pescuiesc prefer sa dau cu bita-n balta.

Revenind la ciudatenii, am sa va impartasesc o experienta pe care am avut-o acum citeva zile cu niste romani. Diferenta de mentalitate. Nu stiu daca ar fi bine sa spun , dar am sa o spun oricum ca mie unul mi s-a parut foarte ciudata si realitatea mea e a mea si nu e a voastra.  Asa ca am sa sriu articolul si o sa vedeti care e diferenta. Mie unul mi s-a pus pe suflet.

Dar asta poate miine….poimiine. Oricum sa fiti sanatosi si ne mai scriem 😀

Din partea mea , pentru nasul mare , prieteni si dusmani ,fara numar, Salam de Sibiu si cuvinte triviale, circ si piine. Bine v-am regasit. Am luat-o razna 😉

2 răspunsuri la „I’m BACK …..in Black

Lasă un răspuns

