Mortul de la groapa…

Bunica mea imi spunea cind eram mic atunci cind pierdeam ceva , „Mortul de la gropapa nu se mai intoarce„. Nimic nou. Culmea ar fi sa se intoarca. Mai ma altoia din cind in cind cu paleta de supa si-mi spunea sa fiu atent data viitoare. Asa era atunci.

Acum citeva zile am reusit sa vorbesc cu un prieten din copilarie. Asa ca stind si discutind am inceput sa intreb de X, de Y,de Z. X  era bine, avea familie, in schimb Y e mort de 2 ani. Banuiesc ca e si putrezit de acum. Ciudat. Dar de ce e mort? Pai a fost in Irak si l-au impuscat arabii? Ai dracului arabi. Bine bine, dar el s-a dus acolo cu flori sau cu pusca? Normal ca daca era militar, nu militar la armata romana , la nu stiu ce contractori, mercenari. I-a trecut ceva prin cap cu gust de plumb. Nu stiu daca s-a infectat la creier dar am inteles ca nu mai avea ce sa se infecteze. A iesit tot. Si amicul asta imi povestea ce s-a intimplat ulerior, cum plingea, ma-sa, si plingea tasu. Nevasta si copii, ca ai dracului arabi le-au impuscat baitul sau sotul, sau tatal. Era destul de afectat si mie mi-au trezit multe amintiri din copilarie alaturi de el , cum mergeam si ne jucam de-a razboiul, cum alergam cu ciini dupa pisici sa le chinuim si multe timpenii pe care le-am mai facut. O parere de rau am simtit dar realitatea m-a trezit.

A murit destul de tinar, doar 34 de ani, a lasat o familie indoliata si e trist. Dar am vazut altfel scenariul. S-a dus de buna voie  si nesilit de nimeni cu glont pe teava. A strabatut mii de km sa ce? Nu a plecat sa viziteze Babilonul nici Muzeul din Bagdad nici deserul Arabiei. S-a dus sa protejeze „democratia” sau mai bine spus nu stiu ce consortiu care sa poata prelua transportul de petrol pe o anumita zona. Pai adica, mai pe romaneste,  tine de 6 la furat cu glont pe teava. Pai foarte bine. Din punctul asta e ok. Sa crape toti si sa plinga toate familiile. Unde-i paguba? Ca a mai murit unu? Pai mor in accidente pe strazi mai multi. Cine l-a pus sa se duca? Eu? A primit invitatie de la Hasan culegatorul de curmale pentru un safari prin desert? Din pacate nu, si nici de intors nu se mai intoarce. Si bine face.

Au murit o gramada de militari prin TEATRE-le de operatii „chirugicale” sau matematice. Acum si la razboi i se spune Teatru. Te uiti la moarte ca la un teatru. Bine ca nu-i spun circ. Circul e in politica si pe scarile institutiilor abilitate. Toata lumea se oripila, vai saracul. Saraca familie. Ce? Foarte bine, lasa-l sa crape ca s-a dus de buna voie. Voluntar. Nu i-a bagat nimeni sula in coaste . Dar cit de ipocriti pot fi unii. Era copilul tau, sau era tatal tau. El la rindul lui face ceva cu arma aia cu glont impotriva altuia care poate are copii al carui fiu este si tot asa. Eu nu ma duc cu pistolul la Ambasada de exemplu. Dar nici ambasada sa nu trimita politia cu arma la mine ca le zbor creierii. Dar n-am voie sa am arma. Doar aparatorii „democratiei”.

A murit un danez azi si mare scirba mare pe la presa lor. Cel mai cel, si cel mai bun dintre cei vii. Da. Cel mai cel dintre cei vii , e mortul. Mergi sau crapa. O zicala din armata. Eu prefer sa nu mai aud de ea. Dar care ar fi paguba ca a mai murit unul? Din pacate nu-i nici o paguba. Cum daca moare taica-miu sau taica-tu ,ca nu poate sa-si platesca (sa zicem , nu-i cazul) medicamentele, pentru multi nu-i nici o paguba, ce paguba mare e ca un bou a crapat prin nu stiu ce coclauri si-l mai si fac erou.  Macar daca erau coclaurile copilariei mai spun dar asa……

Daca cineva e ofensat ca se afla in armata sa nu creada ca nu sint alaturi de armata. Armata sa stea acasa sa se apere. Bravo celor care fac armata acasa. Daca te-ai dus in schimb, in casa altuia cu pusca sper sa crapi, sa plinga ma-ta, sa plinga tac-tu, si-n urma ta s-arunce 5 lei.

Dedicatie pentru tot ceea ce inseamna Stapin in viziunea mea: ( Ambasadori, Presedinti, Parlamentari, Liberali, Comunisti ,rahati avortati…etc) Schimbati numele Ecaterinei cu Micula, Basescu, Iliescu, Geoana, Antonescu,Rasmunsen, Pia, sau orice tiritoare va vine la indemina . Alegeri Fericite 🙂 🙂 🙂

-Ecaterino da-mi fa si mie 5 lei acolo sa-mi iau tigari

-Sictir tigane sictir golane du-te munceste sa ai 5 lei

-Ecaterino vedea te-as moarta cu dric la poarta si cai mascati

Sa plinga mata sa plinga tactu si-n urma ta s-a arunce 5 lei

Blestemul lui a fost sa fie a doua zi s-a si implinit

Si plingea ma-sa si plingea ta-su

Si-n urma ei arunca 5 lei

Sictir tigane , sictir golane acuma ai si tu 5 lei

Lasă un răspuns

