Ala bala ……ma enervez

Tot nu vreau sa ma duc la vot , dar parca incet incet incep sa ma enervez pe baiettii cu manusi albe. Noroc cu Victor ca m-a mai edificat un pic. Ultima stire e ca daca Basescu iese , masonii de cacat pleaca din Romania. Pai daca ei pleaca ma duc eu inapoi futu-le mama lor de hoti. Fac o oprire la sirbi sa adun ceva grenade sa le bag in cur in loc de drum bun. Toate mizeriile care le scot baietii cu manusi si pupatori de funduri ma determina sa ma duc la AMBA vrind nevrind. Nu ca mi-e dor de Micula in mod deosebit dar deja se intrece cu gluma. Nu spun ca Basescu e usa de biserica dar ma enerveaza baietii astia cu manusi pina la D-zeu si inapoi. Se zbat prea mult sa- distruga pe Basescu. Prea mult. Oricum nu o sa se schimbe mare lucru, vor avea ei grija sa faca in asa fel incit sa fie scandal tot timpul dar mortii vostrii de cacati pe bat inveliti in haine de sfinti, ma duc de-al dracu’ sa-l votez. Eu personal nu v-as da voie sa va duceti in alta parte, v-as da o bomba-n cur si v-as azvirli la AlQaida ca ei stiu ce sa faca cu voi,  nenorocitii dracului de javre umane.

Hai ca ma enervez in timp ce scriu. De fapt stiti ce, am sa fac precum sotia Mesterului Manole. Ca-mi place ca nu-mi pace, ca e vint sau viscol sau chiar daca ar fi sa ma duc pe jos , ma duc sa-l votez pe marinar. Va fut mamarea-an bot la toti fratii manusatii. Ah , de ce nu vine un manusat la mine in ograda sa-i musc beregata.

Hai ca m-am enervat.Ma duc sa-l votez pe marinar.

Lasă un răspuns

