M-am prostit si am votat

Asa cum i-am spus literei A, am sa scriu de votare. Am ajuns acolo la AMBA. Tot acolo era de cind am fost ultima oara. Nu a pulverizat-o nimeni, inca. Antenele dezafectate tot pe casa ca la tigani, in schimb un pic de schimbari in interiorul Ambasadei. Am fost primit, bine, foarte bine, la fel ca si acum 5 ani. Cu zimbetul pe buze. Nu imbulzeala, totul civilizat. Am intrat sa completez formularul si m-a invitat in salonul oficial unde mai intrasem pe timpul cind atasatul economic cu burta si ochi albastrii , Ciobanasu sau Ciobanelu , cum dracu l-o fi chemind pe ala de acum 5-6 ani in urma , aveam pe undeva cartea lui de vizita ,dar cred ca ramasesem fara hirtie la W.C. si am folosit-o, mi-a spus : ” spune-i danezului sa ma sune„. Numai cind imi aduc aminte imi vine sa le pun o bomba sau sa-i trag in teapa. Ai dracului jegosi. In fine , destul de curat, aranjat cu gust, bineinteles ca fotografia lui Micula de la summitul Nato de la Bucuresti era acolo, ca altfel nu se putea, covoarele, erau ok spre deosebire de cel de acum 6 ani in urma, curat, si nu era praf. Nu. Zimbaret, omul meu cu ochelari mi-a inminat pixul si am scris declaratia. Si eu si nevasta-mea , normal ca sintem romani am plecat cu pixuri cu tot, dar intr-un final m-am trezit. Plecam si eu cu un suvenir de la statul roman :-), dar l-am returnat, nu de alta dar nu vreau sa ma trezesc cu SRI-ul sau cine stie ce chemare in instanta ca le-am, furat obiectul muncii 🙂

Am votat relativ repede, cred ca nu a durat mai mult de 5 minute toata mascarada. La plecare i-am multumit Zimbaretului si am iesit afara. Am mai stat de vorba cu alt ciudat ca si mine de altfel care batuse drumul din Århus. E de apreciat ca a batut atita drum. Am mai stat 5 minute si mi-am luat talpasita ca intirziam la Juletræ fest.

Un lucru am totusi sa remarc. Zimbaretul, am sa-i spun asa sper sa nu se supere 😉 ca nu tin minte cum il cheama si sincer nici nu stiu daca s-a prezentat, mi-a spus ca nu au facut sectie de votare in Ålborg. Cica data trecuta au fost doar 6 votanti si trebuia locatie , inclusa la BEC si tot felul de chestii birocratice. Ciudat, doar 6 in tot Ålborgul? Pai daca faceam un articol ca ma duc cu urna mobila si tot adunam citeva zeci cred eu. Dadeam citeva telefoane inainte si mergeam ca tiganul cu corrtul din casa in casa si tot adunam ceva. Dar nu-i bai, au si ei dreptate, daca nu esti interesat de ce sa te duci. Daca n-ai pe cine sa votezi de ce sa mergi . Corect.

Totusi am ramas placut surprins de diferenta, dar tot le-as baga o teapa-n cur. 😀 Sau nu o teapa. L-as lua pe Micula, Jaglau &CO si i-as infige cu curul in antenele de pe AMBA. Poate prind televiziunile din Romania. Pina la urmatoarea data sa auzim numai de …..antenele jos.

Lasă un răspuns

