Green POLICE

Azi am fost la Aldi sa-mi cumpar cite ceva. Cumpar pungi de fiecare data. Nu odata mi s-a atras atentia ca sa cumpar pungi normale ca sint mai ieftine. Au si pungi din produse reciclabile dar culmea , sint mai scumpe. 1 punga nenorocita costa 4,5 dkk. Cum din celelalte nu mai aveau am luat una eco sau green. Ieftin ca braga. 4,5 dkk. Asa ca ar trebui sa ne obisnium cu ecologia curului si cu defrisarile legale , atacul la buzunar si crime in folosul umanitatii, ca in curind se pare ca va fi ilegal sa iti satisfaci necesitatile ca vei polua. Am gasit in schimb o reclama la Audi Eco. Mai in gluma mai in serios , e destul de haioasa. Cum orice gluma are un simbure de adevar, va invit sa vizionati Audi Eco. Cam fascista reclama dar daca nu e antisemita nu-i nici o problema.  Nu de alta dar ,”viitorul suna bine” si nu e Connex. E Politia.

Kill the mother fuckers!!!! 😀

Si cum deocamdata sint doar pe net , obisnuiti-va cu ideea. Miine vor fi pe strada 😦

Lasă un răspuns

