Cit o sa-i mai suporte?

Toti oamenii cred ca daca iti platesti taxele si asculti de Stapini esti un model de civilizatie. Normal , nu ar trebui sa fim agresivi, ar trebui sa ii respectam pe ei, pe poltite, pe ambasador sau presedinte. Ar trebui sa-i respectam pe cei care ne pastoresc, pe popa , sau episcop. Asa sintem invatati si asa „da bine” . Pe vecin si pe nenea Vasile de la Popleaca mai putin . Normalitatea mea poate nu e normalitatea majoritatii si de aceea eu prefer cealalta parte a monedei. Cum singurul mod de a imi arata nemultumirea fata de tiritoare si lighioanele umanoide este in a le zbura creierii ,a le trage o bataie cu funia uda sau citeva cuvinte scrise, prefer partea a doua. De negociat cu javre cu functii , nu pot poate pentru ca sint dintr-o alta masa carnoasa si atunci voi incerca prin diferite forme sa scriu ce-mi trece prin bila. Inca nu pot fi acuzat de terorism, dar nu mare mi-ar fi minunea in care voi fi acuzat de instigare la terorism sau violenta. Problema ca nu instig la violenta impotriva lui X sau Y persoane fizice ci impotriva asa zisilor baieti destepti gen si alte lighioane.  Cum nu pot sa ma duc la W.C. sau sa respir O2 fara sa le decartez, voi continua in a scrie despre javrele care sint in functii publice asa cum cred si cum mi se scoala.

Lasă un răspuns

