Criminali in Danemarca

Nu de putine ori am spus si scris multe porcarii. Asa mai debitez eu din cind in cind, dar si cind situatia o ia razna e deja nasol. Odata, demult, ii faceam pe unii babuini romani albie de porci. Nu ca mi-as fi schimbat ideea , dar ma cam saturasem. Ma saturasem de tigania romanului plecat din mizerie si ajugind prin casa altuia incepe sa il injure ca la usa cortului de unde a plecat uitind ca in definitiv e doar un umil sclav tratat cu curul de Slugi , drept pentru care si-a luat cortul la spinare incercind sa caute pomul laudat. Si cind l-a gasit face precum termita, precum tiganul. https://danrum.wordpress.com/2009/02/20/transport-de-romani/

Nu demult Ambasada de Slugi din Copenhaga, se dadea mare la ocean cu tot felul de securisti notorii si multi, foarte multi turnatori care le lingeau cururile de iti era mai mare dragul. In perioada aceea incepusera sa vina tot soiul de indivizi de prin Italia , Spania care mai mult sau mai putin infractori ingrosau rindurile vagabonzilor danezi. In timpul ala Ambasada de Slugi S.R.L. se facea ca ploua. Politia daneza dorea sa discute si sa le fie furnizate niste informatii, Slugile din Ambasada le spuneau „sictir” pe tiganeste. Asta se intimpla prin iarna 2008-2009 https://danrum.wordpress.com/2009/01/02/stapinii-nesimtirii-romanesti/ Pai daca asa invatasera de la ma-sa, asa se si comportau. Dupa un timp se face schimbul Slugilor si vin alte Slugi. Astia mai cu fata umana. Scoliti si pintenati precum caii de prasila. Au vopsit un pic gardul pe dinafara si l-au sedat pe leopard pentru o perioada de timp. Dar ca orice se naste din pisica…., si pe ideea vin ai nostrii, pleaca ai nostrii, noi raminem……, nici Slugile astea noi pintenate, nu sint departe. Pentru unii , sint ,dar concret , rezultatul e la fel. Nici o deosebire. Cred ca Sluga Micula, printre cele citeva formule de politete daneze mai baga cite ceva in ma-sa unuia sau a altuia. A stat ca mutu-n papusoi cind informatiile veneau pe diferite canale cum ca infractionalitatea cu violenta a romanilor in Danemarca este in crestere. Ca ne place sau nu, Ove , politaiul sef a avut dreptate, dar Sluga Micula nu poate sa vada in viitor un pic chiar daca are informatii. Si are mult mai multe decit mine sau orice alt sclav, dar s-a sters cu ele la cur. Si daca se uita  pe informatiile alea si le-a citit , chiar si dupa folosinta si nu a facut nimic  , e prost si nu-l duce cerebelul decit la prostii, asta inseamna ca e incompetent si trebuie destituit de la rangul de Sluga , la rangul de sclav pe plantatie. Dar daca , il duce cerebelul si totusi s-a facut ca nu vede, atunci e cinic si pentru asta ar cam trebui conform invataturilor omorit cu pietre. Oricum nu sint decit 2 posibilitati , ori e prost ori e diabolic tipul. Cu zimbetul ala pe fata cred ca e de amindoua, si daca e 8 Martie azi cind scriu se inscrie in ziua Slugii -sale.

Privind in urma si analizind realitatea asta a mea, lasind la oparte subiectivismul si figurile, politaiul sef  cam are dreptate. Ca nu ne place? Normal ca nu-mi place ce se spune, dar ar cam trebui sa ma puna pe ginduri. Si daca are dreptate? Atunci ce e de facut? Spaniolii s-au saturat de romani. Italienii s-au saturat. Si nemtii s-au saturat. Acum danezii. O fi un adevar pe undeva. Prostitutia de pe Istedgade e reala. Le vezi pe trotuar si majoritatea au pasaport romanesc. Ca sint tiganci sau romnce nu-i important. E REAL. Si asta nu e realitatea mea, e REALITATEA.

Infractori asa cum am spus, e plin. Am mai scris in decembrie 2008 despre transportul de infractori din Romania https://danrum.wordpress.com/2008/12/15/conexiunea-cu-romania/ 70% asa cum i-am vazut eu sint infractori sau potentiali infractori. Ce vorbim aici?Pe un danez il minti, pe un prost il mai ametesti un pic. Bai tata. Eu i-am vazut cu ochii mei si daca nici eu nu-i deosebesc pe infractori de omul cinstit atunci ce dracului sa te astepti la danezi. Nu putem sa vindem castraveti la gradinar , dar nici nu poti sa-mi vinzi gogosi romanesti pline cu aer. Ca a spus politaiul sef  de romani ca sint infractori. Da , a spus fiindca Slugile din Ambasada stau precum trintorii scarpinindu-si cocoselul, facindu-se ca lucreaza, frecind menta. De ce sa-l injur pe politaiul sef? Ce eu am omorit-o pe femeia aia? Nu. Nici macar criminalul . Statul roman si Slugile. Ca sa ameninte pe unul si pe altul, sa piarda timpul controlindu-mi ip-ul sau mailul, cautindu-mi convorbirile si numarindu-mi banii din cont, interesindu-se de soarta mea  este timp. Este timp sa analzezi potentialul „terorist” cibernetic ,dar nu esti in stare sa anaizezi potentialul criminal. Sau poate iti foloseste intr-un fel. Si cind te gindesti ca multi se revolta impotriva danezului , facind plecaciuni in fata Slugilor. Slugi , reprezentati ai statului roman, dar nici macar nu sint romani. Doar pentru faptul ca are un nume romanesc asta nu inseamna ca sint romani. Nici macar nu au acelasi Dumnezeu. Dar ii vezi in biserica si le citesti ipocrizia pe fata.

Lasă un răspuns

