Tiganiada daneza

Presa daneza a inceput campania impotriva romanilor (a se citi cu a, prima litera din alfabet). Nu ca nu ar avea ce sa spuna la televizor, dar e cunoscuta modalitatea prin care tot timpul e de vina o terta persoana sau grup. sau si mai bine , sa nu se spuna prea mult despre saracia din buzunare ci ca ai lor ca brazii nici usturoi nu au mincat si nici gura nu le miroase. Ignorind o realitate mult mai grava , si anume faptul ca in ultimul an si jumatate , in jur de 500-550 de firme lunar intra in faliment si cam acelasi numar de firme in incapacitate de plata( Danmark Statistik) bugetul si banii nu mai ajung si saracirea prostimii este o realitate. Cum pentru o tara cit un scuipat pe harta cu o populatie de cca 5 milioane , in jur de 8000 de firme au inchis si alte 8000 sint ca vai de mama lor, intr-un an si jumatate, banul, ochiul dracului nu mai ajunge si atunci da-le circ si piine sau ceva senzational. Tiganul roman, sau romanes.

Este interesant cum in decursul multor ani, zecilor si poate sutelor , se incearca prin diferite forme distrugerea imaginii si numelui de roman. Cum a inceput cu machedonii gen Gigi Becali &CO numindu-i A-Romani, sau Machedo-Romani, si ai nostrii negrii mititei se numesc, poporul ales, romanes. E si mai interesant ca pe cei care ii numim acum Machidoni nu prea au nimic cu Macedonia sau Grecia sau Albania, asa cum nici tiganul nu are treaba cu India. De exemplu, in Albania si zonele adiacente, ei se numesc CIOBAN si sint precum tiganii nostrii. Adica vai de steaua lor. Dar asta e un alt subiect.

Obsev ca media daneza ataca si de cele mai multe ori asa este. E ceva de genul, ” un prost arunca o piatra in apa, si 10 destepti nu pot sa o scoata”. Acum nu mai poate fi facut nimic oricum. Ce e mai interesant , este ca pe tigani ii vezi dintr-o mie precum araboaica cu burka pe fata, dar romanii tiganizati, pe astia nu-i mai vezi. Sit camuflati bine, spreiati si ferchezuiti. Ei asculta Salamul in loc sa-l manince si Vijelia in loc sa stea la adapost.  Nu-i distingi si se pare ca numarul lor e intr-o continua crestere. Puta fripta asta de Micula, Ambasadorul minune ce poate sa mai faca? Cam ii lipsesc prerogativele asa ca sta si asteapta sa se sfirseasca batalia sa-si culeaga victimele si de ce nu poate va putea ulterior sa gindeasca si in alt fel, ceva mai pesimist in ceea ce priveste tiganiada daneza. E si ingrat ca si persoana publica sa te duci sa  aperi o minoritate care are probleme de adaptabilitate. Cind s-or tiganiza toti romanii atunci sa vezi sirba in caruta. Cu Salam Minune si Fata cu parul Spalat, racnind din rarunci ca este nedreptatit. Nu stiu cum se face dar nici sa ma mai indignez nu mai pot. Am scris demult un articol despre cum va ajunge si se pare ca am avut dreptate. Cineva mi-a spus odata , nu demult ca il denigrez daca scriu lucruri neadevarate si ca nu e bine , si ca nu am dreptate. Si raspunsul a fost cam asa:

” Sa dea Domnul sa nu am eu dreptate si toti astia care ma injura sa aiba dreptate ca sint un dobitoc , un prost si orice le trece prin creier. Dar daca se va dovedi ca am, ce se va mai putea face atunci?”

Sper ca realitatea mea sa fie numai a mea precum nebunul in propria lui inchisoare ,dar daca Realitatea mea e si a voastra intr-un final?

