O idee de idei

Am tot meditat daca sa ma mai apuc sa improsc cu realitea mea in realitatea altora. Dupa cum se vede in matricea internetului, nu prea mai e loc sa te invirti. Ba iti sar jidanii in cap, ba te-njura gigi sau bibi sau cum dracului s-or mai chema unii. Si am sa spun o poveste despre Christiasø. O insula mica la citeva mile distanta de Børnholm, unde pe doua pietre in mijlocul marii traiesc cca 100 de oameni. Cind am fost acolo l-am intrebat pe barmanul de la barul de linga ponton daca nu se plictiseste acolo in mijlocul nimanui. Si mi-a spus:

-De ce sa ma plictisesc? Sintem 40 de familii, cam 100 de prieni. Tu stai pe continent. Citi prieteni ai?

Am rumegat mult timp intrebarea si raspunsul. Am aflat si raspunsul intre timp, dar nu prea imi convine. Iluzia ca au prieteni o au toti, totul depinde de realitate. Nu degeaba e vorba aia „fereste-ma doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc eu singur”.Nu realitatea mea. Ci REALITATE. La placinte inainte, la razboi, inapoi.

Tot aberind intre concret si iluzie , balansindu-ma precum o coaja de nuca intr-un lighean de apa, am sunat oameni obisnuiti,  carora le-am impartasit o idee. Toti au spus ca e o idee foarte buna, care merita incercat. O idee nu de asociatii sau organizatii. O idee de idei. De a da cu bita-n balta sa vedem ce va iesi. Nu ne apucam sa inventam roata, nu ne apucam sa rasturnam muntii , nici macar sa scoti bani din buzunar. Fara interese financiare , fara alte fumuri in creier, sa putem sa iesim din tiparele cu care toti sintem obisnuiti. Cum copy/paste e usor sa faci , daca e sa fie nasol dai vina pe autor, ne-am gindit sa facem un site de informatii despre un sistem in care traim noi astia de pe aici cu diferite domenii si cu diferiti oameni. Cum nici Danemarca nu e perfecta, ci  „inteligenta” si stie cum sa te”lucreze” am hotarit sa intram sa descifram din tainele sistemului in care traim cu ochii de roman pribeag prin Nord. Ideea nu e doar pentru Danemarca.De ce nu Suedezii sau Norvegienii pot sa faca la fel. Horia a reusit ceva cu multele lui bloguri , dar e prea partizan a unor interese mi se pare mie. Primul fiind , actualizind destul de des vestile de porumbel  de la unul si de la altul, a reusit sa comaseze in spatiul virtual ceva. Cum unii incerca sa spuna ce are de spus dorim sa adunam citiva comunisto-capitalisti, romano-danezi, fascisti si jidani intr-o realitate virtuala unde se poate pune informatii mai reale decit tot felul de datul cu parerea de oameni care sa fie cit de cit intr-un anumit domeniu, fara sticle in cap si cutite la jugulara. Bine , nu la jugulara vecinului, sa se inteleaga chestia asta. La jugulara Reprezentantului cu cea mai mare placere 😀 Un site mai complex cu informatii despre si cu romani, cu si despre ceea ce se intimpla pe acilea pe unde dam cu sapa, informatii si sfaturi pertinente. Abunda inernetul de pareri neavizate si care mai de care mai nastrusnice. „Ca am vazut eu ca merge si asa” este una dintre preferte-le mele .Cum nu pot sa fac totul de unul singur, cum nu ma prea duce bila suficient ca sint prea prost pentru secolul asta si poate prea idealist, am decis ca e mai bine sa vina citiva frustrati ca mine sa-si asterne pe matricea internetului ceea ce le trece prin bila sau prin buzunar. Cei citiva care doresc, indiferent din ce zona a Danemarcei se afla , sa existe posibilitatea de a face ceva poate mai civilizat, dar cu cuvinte din DEX. Gen, (cur, cacat, jigodie etc.)  despre ceea ce se inimpla pe linga ei sau cu ei.

Asteptam injuraturile si adeziunile , ideile bune si rele ale frustratilor pe adresa de mail 🙂 Cine este suficient de masochist sa se autoflageleze cu injurii , acum e o ocazie. Sint curios daca e cineva care vrea sa faca ceva sau doar sa se bata cu pumnul in piept ;-).

Veba volant , scripta manent.

Dar o sa am ceva special pentru baietii din ambasada nu de alta dar logica lor nu e logica mea si mi se pare ca acesti baieti imi insulta inteligenta . Si asa cum mi-o insulta mie o insulta la toti. Asa ca stati pea aproape ca o sa bag cafea boabe si am sa-i toc marunt pe un subiect de interes diasporean. Acte , legalizari, procuri si alte hirtiute de W.C.

Lasă un răspuns

