Amba…sa-ti cumperi flori….

Acum, demult, pe timpul cind era bunica fata si Micula o freca pe la Bucale, cealalta echipa de papitoi in frunte cu pleasca de Paleologu, aveau niste taxe nesimtite la actele  consulare. Adica pe atunci costa 450 dkk. Cind a venit unflatelul asta de Micula , s-a mai schimbat un pic. Au scazut taxele consulare la 225 dkk. Atunci , pe buna dreptate (cred eu) i-am spus un „BRAVO”.

Nu credeti? https://danrum.wordpress.com/2009/04/11/bravo-ambasadei-romaniei/

Acum am sa-i spun un HUO . Adica mai direct. Du-te ……la plaja!

Cu diferenta de bani ,toata ambasada si con(sula)tii sa-si cumpere flori si luminari la Biserica, nenorocitii dracului.

Tot nu am inteles de ce taxele romanesti sint mai mari decit cele daneze. Voi intelegeti mai logicienii lui peste prajit?

Consulat Roman-   475 dkk

Notar danez        –    300 dkk

Spar (economie)- 175 dkk adica 23,44 euro adica 100 ron

Ca sa nu mai spun ca cei 300 dkk sint cu taxe incluse in pret iar cel de la ambasada nu. Sau poate are TVA + MOMS + TAXA DE SMECHER.

In fine, nu-i bai. Ai nostrii ca brazii. Niste nesimtiti. Am crezut atunci ca nu-i lupul dar m-am inselat. E aceiasi Marie doar cu o alta palarie. Poate mai rujata si machiata, in rest folosita si rasfolosita….

