„Politic corect” de ziua nationala

Cit mai e pina la 1 Decembrie. Pun pariu ca Amba face serata Romaneasca de ziua nationala ,dar pina acum nu a fost nimic oficial sau poate incepe sa se desfasoare doar secret pentru initiati. Azi sintem in 29 Noiembrie si Ambasada Secretelor doarme in papusoi. Sau o anunta in ultima zi  sau nu o mai anunta deloc. De ce ? Fiindca e” politic corect”. Oricum o intilnire se va tine la resedinta dupa informatiile mele si ea va fi mai confidentiala, doar cu anumite persoane asa cum le sta bine unei echipe care lucreaza pentru un alt stat si nicidecum Romania. Este o lista de persoane care se perinda an de an pe acolo .  Nu-i asa ? Doar e „politic corect” Nu. E doar un zvon, o figuratie. Doar birfe. Nimic adevarat, ei lucreaza pentru tine ca si FNI-ul. Ei lucreaza cind tu dormi. Ce bine ar fi sa nu te mai trezesti. Un roman minus , un evreu plus. Ce , adica pot sa spun un danez minus un arab plus ,dar nu pot sa spun si altfel? Ba da. Pot. Adica inca pot si nu mi-au bagat pumnul in gura .

Cum am mai spus, nu stiu daca mai sint roman adica acceptat ca si roman (vezi ce spunea Ponta -PSD despre diasporeni) , iar danez cind o zbura porcul, eu asa vad lucrurile din unghiul meu si din scaunul meu cel mic. La nivelul meu, de sclav mi-am facut datoria fata de Danemarca si inca mi-o mai fac. Fata de Romania nu cred si totusi o mai fac. Datoria militara, da ,ca era lege, si dupa ce nu mai este lege se dovedeste ce imi spunea bunica-mea. Ca nu-i barbat cine nu face armata si se pare ca a fost un rau necesar pentru mine si fiindca am facut-o nu as avea remuscari sau frica sa zbor citiva creieri. Daca e sa fie sa crap miine pe front asta este. Oricum decit sa fiu injunghiat pe la spate de curve masculine fara singe in instalatie precum cei politic corect, prefer sa scap de asta si sa vedem ce imi rezerva viitorul. :-)Dar nu mor caii cind vor ciinii. Si daca e sa moara e „politic corect”

Interesant ca acum multi ani, cind era vremea sa ma duc in armata fugeam de ea ca dracu, de tamiie, ulterior s-a schimbat treaba. A fost un rau necesar si fiindca nu mi-a placut armata am nimerit la o unitate militara care suna ceva ca si Garda de Fier numai ca era nationala. Nu nationalista , dar era ceva national. Pe timpul ala. Acum doar mercenari cred. Cum pentru Romania nu mai are cine sa se duca la razbel, doar mercenari prin Afganistan romanii nostrii patrioti crapa de ti-e mai mare dragul.

Nu am fost intotdeauna asa. Incet incet , datorita tiganiadei promovate la nivel de romanism si a prostiei la rang de virtute nationala de asa zisii” politic corect „, de la toti ciocoflenderii sau cei care ar face orice ca sa-mi fie rusine ca sint roman, am o surpriza si anume ca nu imi e rusine si din puntul asta de vedere sint un nesimtit si un nationalist, si un xenofob si un antisemit si ce mai vor ei sa fiu. Si sincer ma doare la 10 metrii in spatele curului. Ca sint promovati hotii , borfasii, curvele, pitipoancele asta denota ca cine are interesul sa „divide et impera” reuseste in fiecare zi cu politica pasilor marunti iar noi , care mai credem ca sintem romani, ne balacarim si ne ploconim in fata tuturor nulitatilor pentru un pumn de arginti. Precum curva care se vinde deoarece a fost violata de tac-su si multi romani se ploconesc in fata celor care sint „politic corect”.

Ii invidiez pe danezi pentru nationalismul lor si ii admir pentru modul lor de a fi danez. Ca unora nu le place fiindca sint nationalisti. Pai nu-i normal. Aici e Danemarca nu e Spania, nici Italia si nici macar Romania. In schimb , Romania este , Ungaria, este Tigania, este Rusia este tot fiindca romanul este ingenunchiat precum germanul.  Daca esti un pic mai national esti nationalist, daca esti un pic drept, nu esti „politic corect”, daca pui la indoiala istoria esti un drac, daca ii injuri pe evrei esti antisemit, daca ma injura un evreu si-mi indulta inteligenta  e „politic corect”.


Lasă un răspuns

