Logica Statului (Umor made in U.S.A.)

Cu pusca DA, cu unghiera NU 😀

Aventurile unui Soldat in aeropoturile americane:

Cand ne-am intors din Afganistan, am zburat din Baghram Air Field. Am trecut prin vama la BAF, am trecut prin scannerele corporale totale ( fara perchezitie), ne-au fost cercetate toate bagajele. Prima noastra oprire a fost Shannon, Irlanda pentru realimentare.

Dupa aceea, a trebuit sa oprim in Indianapolis, Indiana, pentru a debarca aproximativ 100 de oameni din Garda Nationala Indiana-ING. Atunci a inceput sa se strice lucrurile.
In primul rand, toata lumea a fost fortata sa coboare din avion, chiar daca avionul nu a fost realimentat iar. Toate cele 330 de persoane au coborat din avion, in loc sa coboare doar cei 100 de oameni de la ING . Am fost indepartati de avion si dusi intr-o zona separata, fara automate de bauturi racoritoare sau mancare, fara mijloace de scapare. Aveam numai o toaleta barbati / femei.

Este, probabil, important de mentionat ca toti  transportam arme. Toata lumea transporta o pusca M4 Carbine, iar unii, ca si mine, aveau si un pistol M9. Oh, si artileristii nostri avea mitraliere M-240b. Desigur, armele nu erau incarcate. Si am predat toata munitia chiar inainte de a ajunge in vama la Baghram, apoi din nou la vama.

Personalul TSA de la aeroport lua serios in considerare posibilitatea de a ne pune sa descarcam totul din compartimentul securizat de bagaje, ca sa reinspecteze continutul.

Tineti cont ca acest transport a fost despachetat, inspectat bagaj cu bagaj de catre functionarii vamali din SUA, a fost resigilat si verificat de cainii antrenati pentru detectarea bombelor pentru o ora intreaga. Dupa doua ore de stat in acest spatu inzolat, TSA a decis sa nu reinspecteze bagajele noastre, ci  doar pe noi: soldati aflati pe drumul de intoarcere acasa de la razboi; pe noi, care fusesem deja inspectati, reinspectati si  tinuti intr-o zona securizata timp de 2 ore . Prin urmare, ne-am aliniat pentru a trece din nou pe la punctul de control.

Aceasta este, probabil, un moment bun pentru a va reaminti faptul ca fiecare dintre noi  transporta pusti de asalt reale, iar unii aveam, de asemenea, pistoale.

Deci, suntem la rand si trecem cate unul. Unul dintre militarii nostri avea un Gerber, o unealta multi-functionala. TSA-ul l-a confiscat. Cam ridicol, dar e loc si de mai rau. Cateva minute mai tarziu, un tip goleste buzunarele si scoate o unghiera. Un cleste de unghii. TSA informeaza soldatul ca ii va fi confiscata unghiera. Conversatia a fost ceva de genul asta:

Ofiter TSA: Nu poti lua asta in avion..

Soldat: Ce? o am de cand  am parasit tara.

Ofiter TSA: Nu se poate sa o pastrezi..

Soldat: De ce?

Ofiter TSA: Poate fi folosita ca arma.

Soldat: [atingandu-si patul pustii] Dar acesta este chiar o arma. Si am voie sa o iau cu mine.
Ofiter TSA: Da, dar nu poti folosi arma pentru a prelua avionul. Nu ai gloante.

Soldat: Si pot deturna avionul cu unghiera?

Ofiter TSA Guy: [moment de tacere jenanta]

Eu: Omule, da-i nenorocita de unghiera ca sa putem pleca de aici. Iti cumpar eu una noua.
Soldat: [ii preda unghiera tipului de la TSA, si trece de punctul de control]

Pentru a incheia, TSA a cerut sa fim toti verificati pentru “reziduuri explozive”. Toata lumea a avut testul pozitiv [ca sa vezi, tocmi ne-am intors dintr-o zona de razboi]. Cine dracu ii angajeaza pe acesti oameni?

Acesta ar putea fi un moment bun pentru a aminti tuturor ca aproximativ 233 de oameni s-au urcat din nou la bordul avionului, cu pusti de asalt, pistoale, mitraliere, dar fara nimic altceva care ar putea fi folosit ca arma….

Poate cineva, va rog, sa-mi spuna ce s-a intamplat in tara noastra in timp ce am fost plecati?
Sgt.Mad Dog Tracy

http://www.infowars.com/welcome-home-boys-tsa-interrogates-our-soldiers/

Lasă un răspuns

