Meciul de handbal

Foto reutersRomania – Danemarca 30-39

Am stat aseara si m-am uitat la meciul de handbal masculin Romania Danemarca. Pacat de rezultat dar danezii i-au incalecat. Au jucat mai bine, au avut un portar in forma si se pare mai bun , al nostru a jucat la pitici. Se bucura fiica-mea in prima repriza cind conduceam cu 3 goluri diferenta. Si i-am spus sa nu se bucure ca inca nu a cintat fluierul arbitrului.

Danezul, anternorul a fost inteligent. A cerut timeout si a rupt meciul. L-a domolit si pe urma a inceput fiasco. Au egalat si ai nostrii nu mai nimereau poarta sau dadeau in portar. Apararea daneza ca de obicei, tare.

Un meci interesant si frumos chiar daca ne-au tras-o ca lumea. Dar cred ca antrenorul danez pe domeniul , psihologia jocului, a facut intradevar diferenta dintre el si Stinga. Al nostru parca a avut o echipa de asediu fara sa stie cind si cum sa opreasca meciul. Oricum acel Timeout pe care l-a cerut antrenorul danez a fost crucial si mobilizator cred eu. Asta este strategie.

Bravo lor.

Lasă un răspuns

