Turnatoria in Danemarca= Scutire de taxe

Asa am auzit de la citiva oameni mai destepti ca mine si mai informati. Am auzit prima data acum 7-8 ani, ulterior am mai auzit de citeva ori de la alte persoane, fara a avea vreo legatura una cu alta. Cum sigur exista multe legi in Danemarca care nu se stiu, dar anumite persoane le folosesc se pare in evitarea taxelor sau alte si alte legi care , chiar daca nu ai auzit de ele, nu ca exista, asta nu inseamna ca nu e demn de luata in considerare o birfa care cine stie , e chiar adevarata. Si inclin sa le dau dreptate celor cu care am discutat si mi-au spus acelasi lucru deoarece statul danez face orice ca sa stie totul despre tine. Ce maninci ce  bei, cit bei si cit stai sub plapuma cu consoarta.

Acum citeva zile vorbeam cu un contabil despre anumite chestiuni si din vorba in vorba imi spune chestia asta. Turnatoria nu este o virtute a mea decit cind este vorba de a da in git statul , institutia, sau stiu eu ce javra umana  care in definitiv nu produce decit un foc care cu greu se poate stinge.  Dar nu despre asta e discutia. Este vorba de modalitatea Statului de a incerca prin fel de fel de tertipuri si legi care mai secrete, care mai mediatizate sau nu, de a avea acces la informatii care duc catre o zona destul de neagra.

Cum taxele, impozitele, accizele sint foarte mari, si aceasta este o modalitate de a aduna un pic de bani din buzunarul Cezarului in propriul buzunar. Important , dupa parerea mea este intentia statului, modalitatea si eficienta acestei modalitati, daca ea este reala, de a profita de situatia sa de TATUC al poporului pe care il suge de gologani de nu mai ramane mare lucru.

Asa ca atentie pe unde cum si in ce fel va fluturati. Nu se stie ce are in cap vecinul. Poate o scutire de taxe nu i-ar strica.

3 responses to “Turnatoria in Danemarca= Scutire de taxe

  1. Off topic: dom’le la noi (în Olanda) ziarele scriu că guvernul danez se gîndeşte să facă limita de vîrsta pentru pensionare 71 de ani. E adevărat? Şi dacă e adevărat, îţi dă guvernul şi garanţia că trăieşti pînă la pensie ?!

Lasă un răspuns

