Apropo de datele tale personale

De CNP, de telefone, de prieteni, de fisele medicale, de documente, de datele juridice si tot ceea ce inseamna persoana ta.

Noua lege a Uniunii Europene face posibila transmiterea datelor private din Romania sau Danemarca, sau Spania sau Italia , din toate tarile si administrate in Israel. De ce Israel? Pentru simplul fapt ca isi poate apara interesele prin crime impotriva umanitatii, si distrugeri ale umanitatii.

Ca statul  Israel e facut arttificial de americani dupa al doi-lea razboi mondial prin furtul unui teritoriu , este o realitate istorica.  Cum tiganii sint nomazi in general si evreii erau nomazi si sint o mare parte dintre ei. Care ar fi diferenta dintre tiganii nomazi din anii 1950 si evreii din timpul lui Eminescu? Nici una , poate doar sacrificiile pe care le faceau prin diferite locuri, si nea Ion cu nea Gheorge ii luau la fuga cu bitele de sionisti ce erau.

Pe America o intereseaza banii mei din Danemarca. Daca nu stiti ,cititi articolul pe care l-am scris acum 1 an. https://danrum.wordpress.com/2010/02/10/viitorul-suna-bine/ Este vorba de cum orice transfer de bani din Danemarca se raporteaza Guvernului American si cum moda teroristului face posibil ca America sa fie informata de banii mei din cealalta parte a lumii. Pe acelasi principiu se pare ca si datele mele personale , datorita U.E. si a legilor care trebuiesc respectate chiar daca sint incorecte uman , dar POLITIC CORECT precum Dracul, sa fie administrate de un stat care se afla in cealalta parte a lumii numit ISRAEL. LOgic , cine este POLITIC CORECT? Dracul. Cine este Dracul?  Cine e politic corect …… :-)  Ce treaba are Israelul in viata mea privata si de cind U.E. Decide chestia asta e foarte interesant. Cum nu mai putem de antisemitism sau holocaust, face ce face jidanul european sa imi transfere datele cu tot ce am eu , bune si rele, hotului de Israel. Deci intr-un cuvint, datele mele sint o marfa si trebuiesc furate.

Nu a fost suficient furtul teritoriilor din Palestina, nu este suficient ca omoara la palestiniei contra legilor internationale, nu e suficient ca au monopol pe holocaust, nu sint suficiente legile protectioniste  cu privire la evrei, nu este suficient ca toate popoarele Europei i-au alergat de jigodii ce au fost, acum colac peste pupaza, Uniunea Europeana mai ma si vinde cu tot ceea ce am Israelului. Poate trebuie sa fiu un dobitoc , ca si politistul , care ar trebui sa fie obedient, sa nu citesc nimic, sa ma uit la Lady Gaga de dimineata si pina seara , sa-mi umplu burta cu alcool si sa merg pe principiul, mi-e lene. Ce sacul plin se indoaie, sau burta plina se rascoala?

O iei logic si analizezi toate mizeriile aste observi America ma urmareste la finante, Israelul ma va urmari la propriu. Mosadul are posibilitati, interesant este cine a decis. Toata lumea ar spune ca neamtul , sau francezul. Eu am sa spun altfel. Un jidan sionist, care de frica se ascunde ca un sarpe in spatele unui nume nemtesc, spaniol, danez sau romanesc, unul din mica comunitate jidaneasca care este promovata de Statul Roman, sa nu uitam asta, si care te vinde si te cumpara cu legea in mina.

Cam asa s-a ajuns in situatia cind toti ne vom inclina Israelului impotriva vointei noastre, cu ajutorul politicianului, pe care nu-l mai bag in seama ca mi s-a scirbit de politica, sau s-a facut in asa fel incit timpul meu de gindire sa fie scurt  si limitat, iar capacitatea de analiza sa fie doar atit cit computerul este programat. Mai mult daca spui si iese din tiparul matricei esti Dracul. Daca in schimbi , furi tari, omori, esti recompensat cu sclavi, multi , obedienti  si prosti. Si totul pleaca de la o lege. Unde-i lege nu-i tocmeala si ca atare , taci si-nghite. Mai ia o bere si nu mai gindi.

Documentul oficial se gaseste aici http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ%3AL%3A2011%3A027%3A0039%3A01%3ARO%3AHTML

Lasă un răspuns

