Romani in Danemarca pe Facebook

Un scuipat pe harta cu o diaspora de 2500 de romanasi , grupurile Romanilor din Danemarca sint cele mai numeroase cred. Toti sint destepti, toti vor sa fie in fata. Sa-si aroge calitatea de Admin si sa-si satisfaca egoul propriu cum ca al lui e mai laptoasa…🙂 Asa ca am sa incep cu inceputul. Miorita romaneasca nu se dezminte deoarece comunismul ne-a facut egali. Prostul si Desteptul stau in aceeasi banca, Minciuna si Adevarul sint egale. Cum minciunile pot fi multe si adevarurile la fel. Am uitat ca Adevarul e numai unul, dar se practica la noi.

Pentru a avea cea mai mare si cea mai laptoasa vaca , putem sa o si vopsim violet , rosu sau galben, doar doar a mea e mai cu mot, asa ca nu are importanta calitatea ci cantitatea. Numarul cornutelor din turma. Si precum orice dobitoaca din ograda , ea nu are dreptul de a isi alege stapinul ci sint bagati peste noapte , furati din alte parti pentru a iti creea suprematia cantitatii🙂. Asa se intimpla cu cele doua grupuri de pe Facebook, Romani in Danemarca si .dk

Unul este construit ca alternativa de niste…….vajnici romani ( cu nume romanesc) care maninca doar halal , iar altul un ametit care a gasit oportunitatea de a avea cantitatea mult visata.

Te apuca risul. Un roman care se inchina la Mecca, altul care este Muntean si nu stiu cine este Moldoveanul. Dar drept sa fiu mi-am omorit mioara mea pentru a nu fi linsat de Iataganul , spahii si ienicerii Munteanului.

 

Lasă un răspuns

