Dar eu cu cine votez?

Dilema de la Caragiale incoace pe care o avem si intrebarea „Dar eu cu cine votez? ” este atit de actuala incit incerc sa fac o analiza beata  si cum ma va afecta pe mine, cine e ,si ce va fi.

Sint un liberal, un om liber ( macar asta vreau sa fiu). Vreau sa decid singur ce e bine pentru mine si familia mea, prietenii mei si cei care sint in apropierea mea. Vreau sa imi pot administra singur munca si oasele rupte, sacrificiile , bucuriile si tristetile mele. Nu vreau ca un Guvern , un PDL-ist sau un USL-ist sa-mi spuna ca el stie mai bine decit mine ce e bine pentru mine , pentru familia mea si ca el trebuie sa-mi ia. Este stupid sa platesc scoala si pe urma meditatii. E stupid sa platesc asigurari de stat si sa platesc la doctor ca asa vrea un guvern sa faca legea pe care tot ei nu o respecta. E stupid sa imi las viata mea si libertatea mea si a familiei mele in mina unui Guvern , indiferent de ce parte sustin ei ca se afla tot un drac este. Este stupid sa platesc o politie care vine dupa ce s-a savirsit infractiunea sau crima, asta daca mai sint in viata si nu-mi da dreptul de a imi apara demnitatea si familia asa cum ei se apara cu politie inarmata. Sint doar un sclav fara drept de port arma, fara drept la aparare, fara drept la justitie reala, fara drept la educatie, fara drept la asistenta medicala. Dar de ce sa platesc ceva? Dar si asa, cum unde-i lege nu-i (lege pentru ei )tocmeala (pentru mine ) ,am ajuns sa fim de acord ca un Guvern , un stat sa ne poata ancheta , sa ne poata fura legal ,ca taxele sint o indatorire cetateneasca spune boul daca imi da de mincare ma iubeste….haha: iubeste ce scoate de pe tine si anume  bani. Banii tai. Banii cu care ai putea avea o viata mai imbelsugata si mai normala..

Dar revenind la intrebarea initiala ..Dar eu cu cine votez ? .habar n-am. Il dau jos pe Basescu si vine Antonescu. Un liberal care nu are de a face nimic cu liberalismul meu asa cum vad eu liberalismul. Liberalismul este simplu. Libertate sa fac ce vreau. Libertatea pe care ne-a dat-o D-zeu. Acea libertate unde fiecare face ce vrea.  S-ar spune ca ar fi rau. Da , ar fi rau sa fie libertate doar pentru unii. De fapt asta este acum. Doar unii au libertatea sa faca ce vor iar tu ai iluzia ca esti liber frumos creeata de o democratie originala. Esti liber sa platesti si sa sclavagesti pentru altii care iti fura legal cu legea si ala se numeste Stat Politic.  Nu are nici o legatura cu comunismul cum spun unii , are treaba cu Guvernul. Stinga , dreapta aceeasi termita.Institutiile statului care ma fura. E greu de cele mai multe ori sa descoperi hotul mai ales cind sint citeva sute bune in Parlament, iarasi citeva zeci in Guvern si alti sfintisori in alte institutii ale statului pentru care tu esti doar o vaca de muls, proasta si idioata.

O minciuna spusa de 3 ori ramine minciuna, spusa de 1 milion de ori devine realitate. Daca 400 de parlamentari spun ca presedintele e de vina , cum poate 1 presedinte sa spuna ca nu e de vina. Ca sa dai vina pe hotul de la presedentie e ok. El e unul. Care ar fi hotul din Parlament ? HIHIHI. Daca sint toti 400 mergem pe ideea ca pina la D-zeu te maninca sfintii ?

Alianta USL, cu virfuri de lance doar niste umile papusi de paie cu tarite si prosti multi care sa ii sustina, cu o portavoce prin televiziune manipulatorie de propaganda de partid , este stupid sa cred ca cei din cauza carora am plecat in 99 ( PDSR,PC,PNL, PD) sa astepte acum ca milogii votul meu sa-l dau jos pe Basescu ca ei sa revina la pupitrul de unde se administreaza banii. Stupid. Intotdeauna cei mai mari Capitalisti au fost Comunistii fiindca fara ajutorul unui Stat, Guvern nu deveneau bogati. Cititi si veti vedea. Cineva le zbura creierii inainte si totul se prabusea ca un castel de nisip.

Sa votez impotriva si sa-l tin pe Basescu cred ca am inebunit. Dar am o problema aici. O dilema. Cine il vrea pe Basescu jos? Cei care l-au vrut jos pe Ceausescu si au profitat din plin. Adica cei care au furat dupa Ceausescu pina la ……Basescu. De ce il vor jos? Poate a fost greu sa mai fure. Au mai incercat o data,si-au rupt gitul dar tot nesimtiti au ramas.

Nu imi place UE ca legislatie. Ca principii este ok, dar legislativ este o struto-camila. Dar daca nu ma duc in UE ma duc in Rusia. Am de ales. Asa a fost toata istoria si acum se scrie istoria la fel. Vecinii care erau la distanta de 3 ore de mers peste cimp in satul vecin au devenit Anglia, Danemarca, Germania, la distanta de doar 3 ore cu avionul. Nu putem sa spunem ca ,ce ii intereseaza pe danezi sau pe nemti de Romania. Ca si arabii din Danemarca. Pompeaza bani sa isi pastreze mizeria acolo la ei, dar le plac banii din vest.

Daca Danemarca iti spune ca esti beat, Germania , Franta, Anglia inseamna ca ceva e in neregula. O fi chiorul cum o fi ,dar lasati-o dracului de manipulare televizata si incercati sa ginditi cu creierul vostru. Nu mai luati totul de la trusturi de presa care acum citiva ani vroiau ca cetatenii romani din strainatate , capsunarii astia care mai suntem sa ne ia si dreptul asta, ca noi am vazut cum se munceste si cum se cistiga banul si e cam greu cu minciuna. Dar unii sint oportunisti si vor pe toate caile ca tu sa iti formezi ideea dupa ideea lui. Adica el mesteca friptura de pe gratar, ii suge tot gustul si pe urma o da la fraier care de obicei o inghite nemestecata bucurindu-se de o „masa pe cinste”

Avem optiune sa votam da , sau nu, dar nu avem optiunea sa-i judecam, nu avem optiunea de a vota impotriva lor. Este sistemul „democratic” pe care toti il doresc. Sa il vitezi fie pe dracu, fie pe tacsu’. Impotriva lor nu ai voie ca esti doar un animal de corvoada, care sa traga la jug siu sa le umpli buzunarele. Nu patronilor. Guvernului. Parlamentului. Statului. Asa cum am mai spus , Statul nu este Patria..

Judecati si singuri. Avem o problema de directie. Incotro? Nu putem duce Romania in America nici in Bermude, nu putem face decit sa decitem incotro. Dupa declaratiile tarilor din UE am vazut in ce directie va merge USL-ul, se pare ca tind sa-l mai tin pe marinar. Nu de alta ,dar si eu marinar la baza si cit de cit stiu ca pestii (politicienii) inoata (fura) bine in ape linistite. Prefer furtuna deoarece e o vorba marinareasca unde corabia ii spune capitanului care vedea o furtuna foarte mare la orizont: fereste-ma capitane de maluri si ape mici ca de furtuna te feres eu, si asa se trece furuna….. Ginditi si singuri si mincati friptura asa cum va place :))

One response to “Dar eu cu cine votez?

  1. Iti impartasesc scarba vizavi de politica si politicieni.Nu am votat decat o singura data in viata acum vreo 20 de ani.Despre UE nu am o parere buna din nici un punct de vedere,nici principii nici legislatie.Suedezii care au cele mai multe si mai tampite legi se bucurau ca intrand in UE vor mai scapa de atatea legi.Ei bine la legile pe care le aveau s-au mai adaugat si legile aberante ale UE.In plus,sunt convins ca nu doar noi romani avem o Eba si un Becali in parlamentul european ci si altii.E indeajuns sa le vezi fetele si nu mai doresti nici macar sa-i asculti.Sunt ,sigur si oameni adevarati,inteligenti si care se opun multor legi dar nu vor castiga.Daca mersul lumii este inspre un control total,daca elita oculta si-a programat sa ne faca bioroboti si sa ne bage un cip un dos,asa va fi.Revenind la razboiul USL-Basescu ,citindu-ti articolulu mi-a venit o iedee.Am putea numi acest razboi Putin-Obama? Cum scriai si tu,daca nu merg in Europa ,merg la Rusi.Sunt un om care s-a plimbat mult,am vazut 3 continente si pot sa spun ca avem mult mai multe in comun cu rusii,bulgarii,polonezii,unguri,iugoslavii,slovacii,decat cu nemtii,danezii,suedezii,olandezii,englezii,etc.Eu unul prefer sa mananc la un restaurant unguresc sau polonez decat la unul danez traditional,de exemplu.Sigur mi-as dori sa putem fi liberi si sa nu fim obligati sa trecem ori intr-o parte ori in cealalta.Faptul ca ne-am aflat intotdeauna intre marile imperii a facut sa ne traga curentul.Bunici mei au falimentat,unii din cauza rusilor,ceilalti din cauza nemtilor,in timpul celui de-al doilea razboi mondial.Deci nu tin cu nimeni.In fine,ideea mea era,chiar daca poate suna a paranoia,ca dat fiind faptul ca au fost atatea interventii din partea USA si a presei occidentale,toate pro Basescu,s-ar putea ca americanii sa ne vanda sferei de influenta a rusilor ,punandu-le conditia sa nu se bage in conflictul din Siria.Eu nu cred in iubirea occidentalilor pentru Romania si nu voi crede niciodata,de aceea sunt tentat sa cred ca asa ceva ar fi posibil.Mai departe cum se vor face jocurile..nu stiu.Poate descoperi tu si ne explici.In rest felicitari pentru ultimele articole!

Lasă un răspuns

