Îmi e scîrba…

Îmi e scîrba de politicieni. Îmi e scîrba de birocrati si de o mare parte a bugetarilor. Îmi e scîrba cind vad Lupul paznic la oi si nu poți sa faci nimic sa ieși din paradigma un care trăiești.
Avem o gloata de hoti puscariabili care se revolta (parlamentari, politicieni). Sint o plaga infectioasa de 23 si mai bine de ani. I-am înjurat la revolutie, la mineriada, la privatizari si ei sint bune mersi.
Avem liberalul Tariceanu care a spart PNL-ul in aripa tinara împreuna cu Patriciu si au fost radplatiti regeste. Prostul a uitat. Îl avem pe Antonescu, băiat de Tulcea, o putoare ordinara care a dat din gura mulți ani si care s-a transformat de la moartea sotiei într-o fiara cu ochii injectati de ura viscerala. Avem o clasa de elite care vor sa se separe de tot. Vor sa-ți creeze iluzia ca alegi un președinte care nu le poate face rău.
Avem un PSD care a ucis. Un criminal in serie ai căror victime nu ne mai interesează. Avem oameni de afaceri, Patriciu, Voiculescu, Vîntu care cumpara tot ce misca si care suge de la stat așa cum trebuie. Avem un PDL plin de hoti.
E plină România de manelisti transnationali, hoti tranpartinici si totuși dam vina pe 1 om. Din cauza lui am uitat aceste mici amănunte.
Am avut terorism la revolutie fără teroristi , doar 1 condamnat. Avem o gasca de politicieni hoti si tradatori si 1 singur vinovat. Interesant.
Exista dovezi prin caretoti cei care striga „jos” sint puscariabili.
Am uitat. Gindim precum curcile. Cum vedem ochii injectati de ura si roșu rusesc in priviri începem sa ne transformat din ouatoare in păsări de prada. Am uitat sa alegem rational. Avem o iesire către vest si una către est si preferaam ciuma roșie in urma căreia devenim animalizati. Niște vampiri insetati de singe. Îl ucidem pe D-zeu fiindcă sfintii rasculati nu ne lăsa sa-l vedem. Capul lui Barabas urlam, dar oamenii lui Barabas fac altceva. Si Isus Cristos de ar veni , l-am executa din cauza urii viscerale cu care suntem alimentati zilnic fără sa putem gândi. Hoti care ne-au praduit fără ca noi sa ne putem apara ne folosesc in continuare alimentind ura împotriva aceluia pe care ei îl considera vinovat. Si noi, executam intocmai si la timp comenzile celor mulți uitind ca ei sint adevaratii tradatori.
Avem un soi roditor de pom care a fost lăsat sa crească strimb timp de 12 ani? Cum am putea sa îl schimbam? In 8 ani? Greu ca nici cel care la făcut strimb nu te va lăsa. Asistam la o decadere. După decaderea morala cu manelizarea intervine transformarea omului in fiara. Sper ca forța dreptatii sa se concentreze către asanarea hotilor, sfintilor care te țin izolat de adevarul crud care de cele mai multe ori nu ne place.

4 responses to “Îmi e scîrba…

  1. Esti iscusit bade Ioane…i-a spune care „Religie” propãvãduia I¡sus Cristos?
    …Ando…
    Toate Religiile(Sectele) sãnt create de Om…Cuvîntul Domnului este numai UNUL si este cu noi tot timpul…dacã respectãm Cuvîntul Domnului este ce trebuie sã dãm atentie mai mult decât cum Scriem Numele…de-asta mergi la bisericã tot timpul…

Lasă un răspuns

