Eu si Scientology

Multi au auzit de biserica Scientoloaga. Multi vorbesc si in necunostinta de cauza, multi nici macar nu au incercat pe propria lor piele asa zisul „stress test” , vitaminele sau tratamentele de curatare etc. Acum multi ani, cam 8 sa fie, lucram undeva pe Store Kongensgade nu departe de Church of Scientology. Cum am fugit de asa zisii romani ca dracu de tamiie (si bine am facut) imi lipsea o vorba buna sau un prieten. Asa ca un coleg de munca ma tot „ameninta” cu Scientology el isusi fiind un sustinator al lor. Cum stateam cam singurel pe aici pe la DK si munca ca berila cite 14-16 ore pe zi 6 zile pe saptamina , barbat fiind imi cam sticleau ochiila cite o fusta. Nu era nimic , dar a dracului abstinenta e mare drac. Asa ca tot imi venea cite una doua scientoloage sa-si ia cite o pizza din cind in cind. Nu stiu daca miroseam a statut sau colegul meu le-a spus ca sint fresh meat dar m-au imbirligat intr-o zi sa le trec pragul. Unguroaica era rosie foc si poloneza era………no comment. Si asa am trecut pragul pentru prima oara scientologilor. Cind am intrat au fost foarte amabili , chiar prietenosi. M-au invitat sa citesc citeva fragmente din cartea lui Ron Hubbard si sa rasfoiesc revistele lor  tolanit pe una din canapelele din interior. Am citit una alta si cam dupa cca o jumatate de ora am vazut un film. Interesant spun eu. Eu ma tot uitam dupa unguroaica aia rosie ,dar nu o mai vedeam. Parca intrase in pamint. A revenit la sfirsitul filmului si am stat de vorba citeva minute dupa care am mers cu ea intr-o camera unde era o femeie la vreo 40 de ani in spatele unei mese pe care era un aparat. Mi-a facut testul pentru stres de am spus si laptele care l-am supt , dupa care si testul de profil psihologic de 100 de intrebari. Mi-au facut testul psihologic asa, pentru mine , spuneau ei, ca sa ma pot auto-evalua. La sfirsit a vrut i-l dau, dar nu i l-am dat. I-am spus ca daca este pentru mine ei nu au de ce sa-l tina. Au insistat sa il inapoiez ,dar am refuzat politicos folosind argumentele lor .Era pentru mine si ca atare e al meu si nu al lor. Dar au putut sa inteleaga? Nu. Asa ca , ulterior a trebuit sa fiu nesimtit si foarte violent in libaj fapt care a „marcat” inceputul unei perioade din viata mea la biserica scientoloaga. Am plecat trintind usa si am revenit ulterior la chemarea unei persoane un pic mai importante decit unguroaica rosie . Nici pina in ziua de azi nimeni de acolo nu a vazut testul si nimeni nu-l va vedea vreodata. Am facut parte din biserica scientoloaga fara prima fila la dosar si anume piatra fundamentala. Testul profilului psihologic al „pacientului”. Toti , absolut toti cei care calca pragul si isi face asa zisul test ramine in baza lor de date cu profilul psihologic pe care il are. Eu am fost exceptia care confirma regula.

Cum am multe de scris si nu prea am timp am sa scriu continuarea in partea a doua dupa Craciun.

Pina atunci sa aveti un craciun fericit si va doresc la toti prietenii si dusmanilor mei acelasi lucru. Sa va dea cel in care credeti, de sus sau de jos, tot ceea ce imi doriti si voi mie. Nici mai mult, nici mai putin si sa auzim numai de bine 🙂 🙂 🙂 ca de rau auzim in fiecare zi 😉

5 răspunsuri la „Eu si Scientology

Lasă un comentariu